#26 Skrevet August 7, 2006 Takk takk,har fundert lenge på hvilken front eg ville ha,spurte om råd til valg av front i en tidligere tråd her på forumet,valget falt da på S-Line fronten,men så va ein kompiss i tyskland å der fant han ein heilt ny Ottenger front til den nette sum av nesten ingenting,så eg kjøpte den,og den ligger nå her og venter på å bli montert,men etter eg fikk sjå denne nye Singelframe fronten så blir nokk Ottenger fronten liggendes å samle støv,eg kommer nokk til og bestille denne nye Singelframe så fort som bare muligt,men litt godsnakking me noen kompisser om hjelp må nokk også til,du får vel pakken din om ett par ukers tid,så eg håper du legger ut litt bilder og info. Vidar, hva slags öettinger front var det du fikk ifra tyskland? Er det den som selges her til lands?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 7, 2006 Vidar, hva slags öettinger front var det du fikk ifra tyskland? Er det den som selges her til lands?? Heisann ja,jo det er nokk den som selges her til lands,eg sa vel kanskje den heilt nye Ottenger fronten,men meinte ein heilt ny av den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 8, 2006 Kan jo eventuellt bygge om til A8 W12 front som denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8099884&sid=7aYXhsRfh205856&pos=20&tot=90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 8, 2006 Ein tanke rå den o ja,faktisk den råeste Caben eg har sett på lenge:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...