#1 Skrevet August 4, 2006 Har som topic trøbbel med en 87 cab Motorkode JH Dette er en USA import så den hadde KE med lamdaregulering og katalysator. Kat er fjernet Etter en tids kjøring / eventuelt en stund på tomgang så dør motoren har en høyt turtall når det skjer så kan den komme igjen et par ganger før den dør helt, kan virke som om det kommer av varme for dersom jeg har varmeapparatet på fullt så kan jeg kjøre lengre / hardere før det skjer. Fant ut at det samme skjedde uavhengigt om hjærnen stod tilkoplet. Dersom jeg drar den til sperra før jeg bytter gir så får den en fusk i det jeg bytter til neste gir. Følgende er gjort/ byttet : Plugger Plugg kalbler Coil Tenningsmodul Fordeler / hallgiver Varmkjørings regulator Mengdefordeler (gammel type ren k-jet nå) bensinfilter Motoren er da bygget om til en ren k-jet men feilen er den samme Hadde en mistanke om at det kunne være el del på tenningslåsen som køddet men ettersom turteller ikke forsvinner sammen med fuskinga / kuttet så kan det ikke være det.. Dersom noen har en ide om hva som kan være galt vil jeg bli veeeeldig glad Har så vidt jeg kan skjønne byttet det meste... : bh : Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2006 Bytt ut k-jet dritet og sett i noko aom fungerer. 225hk eller der omkring hadde fått fart på cab'ba. Har vell tidligere nemt bensinpumpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2006 Bump Forslag mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...