Anbefalte innlegg

Synes det ser så stusslig ut inne dette rommet her, skal det være noe der? jeg har lokket. audi a4 avant 96.

 

b3988a13.jpg

7ee9d90c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vill gjetting: tipper det er der en original cd-veksler skal sitte. Ellers så er det vel bare et stuerom for ditt og datt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vill gjetting: tipper det er der en original cd-veksler skal sitte. Ellers så er det vel bare et stuerom for ditt og datt.

mulig det, ser ut som om noe skal være der synes jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter den orginale subben og CD veksleren inne i det rommet på venstre siden ja.(Concert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter den orginale subben og CD veksleren inne i det rommet på venstre siden ja.(Concert)

på 96 mod (b5)? har du et bilde av det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I A4'en har jeg sub og en haug med plastikk jeg ikke skjønner hvorfor er der : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 96 mod (b5)? har du et bilde av det?

 

 

Subben sitter litt lenger frem i min B5, bak den er det en slags plastikk"ramme"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Subben sitter litt lenger frem i min B5, bak den er det en slags plastikk"ramme"

fint om dere kan legge ut bilde så jeg ser hvordan det skal/kan være inni der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke hjemme, så jeg får ikke overført bilder fra kamera til maskin :/

 

Men om ingen andre poster bilder gjør jeg det når jeg kommer hjem igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke hjemme, så jeg får ikke overført bilder fra kamera til maskin :/

 

Men om ingen andre poster bilder gjør jeg det når jeg kommer hjem igjen..

kjempefint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har BOSE anlegg av noe slag så skal det ikke være noe der. Men på biler som har dette så står cd veksler og eventuelt Navigasjonseneheten der. Subb står normalt lengre fram i bilen, innenfor skjermen på en måte. Min bil hadde BOSE anlegg men tidligere eiere har plukket ut dette så må ligger d bare 2 svære kontakter helt oppi der.. Jeg har lagt jekken og spyleveske/oljedun/maglite nedie der for letter tilgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.