#1 Skrevet August 5, 2006 noen som har et koblingsskjema til rs2 speil? Finner sikkert aldri de kablene fra speila til salgs uansett. Så kan like gjerne prøve å koble det. Noen som vet hvordan det skal være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2006 hvis du har el spil fra før så kjøper du bare adabteret du får kjøpt hos møller. og da er jobben gjort på 2 sek. ingen vits og lage noe greier det har jeg prøvd selv. men ring meg på tlf 45678499 om du trenger noen hint eller dele nr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2006 hvis du har el spil fra før så kjøper du bare adabteret du får kjøpt hos møller. og da er jobben gjort på 2 sek. ingen vits og lage noe greier det har jeg prøvd selv. men ring meg på tlf 45678499 om du trenger noen hint eller dele nr. kjøpe hos møller? Hørt de koster 1500kr pr. side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2006 kjøpe hos møller? Hørt de koster 1500kr pr. side. Jeg har prøvd å koble... kasta heile driten å ga faen! hehe.. Klikka heilt, fikk kjørt speile kun eine veien samma faen ka ej prøvde på! Off, blir sint når jeg tenker tilbake på det Men for all del, sier ikke at du ikke får det til... Men det best ville uansett være å gjøre som Tor Olav sier Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2006 hiver meg på denne tråden da jeg skulle hatt koblingsskjema jeg også... Spurte på møller ålesund om jeg fikk kjøpt en "overgang" til rs2 speila, men eneste han kunne finne var orginal ledningene til rs2 og dem mener jeg han sa kosta 1500,- per side.... syke greier...... Har ikke sett så mye på speilene enda, men er det så vanskelig da? heh... Er vel like mange ledninger på speilet som på bilens plugg?! hmz..... blir for meg å prøve i morra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2006 Spurte på møller ålesund om jeg fikk kjøpt en "overgang" til rs2 speila, men eneste han kunne finne var orginal ledningene til rs2 og dem mener jeg han sa kosta 1500,- per side.... hvis det er et delenr på overgangene såå skal det gå ann på kun bestille de!. sjekk ETKA. (jeg hakke nubbjsang til å sjekke det i min tilastand nå!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2006 hvis det er et delenr på overgangene såå skal det gå ann på kun bestille de!.sjekk ETKA. (jeg hakke nubbjsang til å sjekke det i min tilastand nå!) Ikke jeg heller. Men i etka står vel kun den ledninga som koster så jkævla mye, Hvis det ifnnes en liten plastikkplugg som overgang så er jeg svært takknemlig til den som informerer om det,. Kunne tenkt meg å få til disse speila snart ;O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2006 Som jeg sa i går/natt så skulle jeg kjike på koblingene i dag.... Dette har jeg gjort.. Og funnet ut hordan en kobler dette mellom bilen og speilene... Er ikke vanskelige greierne når en først har funnet det ut.. Så nå driter jeg i denne 1500,- kroners per side saken, og kobler om dette GRATIS Er det noen som har et rs2 speil-glass på venstre side til meg? da skal dere få vite hvordan en kobler desse .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2006 Som jeg sa i går/natt så skulle jeg kjike på koblingene i dag.... Dette har jeg gjort.. Og funnet ut hordan en kobler dette mellom bilen og speilene... Er ikke vanskelige greierne når en først har funnet det ut.. Så nå driter jeg i denne 1500,- kroners per side saken, og kobler om dette GRATIS Er det noen som har et rs2 speil-glass på venstre side til meg? da skal dere få vite hvordan en kobler desse .... haha lurifax.. da skal jeg åpne sjiten å finne det ut selv istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2006 hehe.... lov å prøve seg.. Synst det er satans vanskelig å få ut speilglassa jeg... brast i mange deler når jeg sku ta det av.. er der noen triks for å få dem av? Hva koster det for et nytt glass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2006 hehe.... lov å prøve seg.. Synst det er satans vanskelig å få ut speilglassa jeg... brast i mange deler når jeg sku ta det av.. er der noen triks for å få dem av? Hva koster det for et nytt glass? hehe, vet ikke hvordan man demonterer dem jeg. Tar ikke sjangsen på å bryte ut glasset nei. Ta et bilde inni og post da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2006 i dag fikk jeg adapterne til rs2 speil. Men fant liksom ikke noen plass å feste dem på porsche speila. Så får vel ta av speilene på bilen i morra å se hvordan det er. Noen som kan ta bilde av sine speil å legge ut. Lurer på om jeg mangler noe nedi der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2006 Sånn ser det da ut til meg nå. Hvordan ser dere speil ut på undersiden. fant liksom ikke ut hvordan jeg skulle feste dem til adapterne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2006 Slik denne skal stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2006 njaaa..... du har jo Porsche speil da... da blir vel egentlig festet helt annerledes... I mine orginale RS2 speil, så har jeg skruhull i foten på speilet som passer i hullene på det adapteret.. har ikke bilde nå... må eventuellt skifte foten da?! eller noe sånnt? må finne på noe smart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2006 hm, stress. Får sveise meg noe lurt og skru fast i siden der tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2006 Ingen som har montert porsche speil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 9, 2006 hehe.... lov å prøve seg.. Synst det er satans vanskelig å få ut speilglassa jeg... brast i mange deler når jeg sku ta det av.. er der noen triks for å få dem av? Hva koster det for et nytt glass? du har ikke bilde av hvordan ledningene sitter på el motoren på speilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 9, 2006 du har ikke bilde av hvordan ledningene sitter på el motoren på speilet Ja, det synes jeg også du skal legge ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 10, 2006 Gi dere info om noe jeg aldri fikk vite av noen, og som jeg måtte ødelegge et speilglass til snart 1000 kroner for å finne ut dette selv? hmz........ skeptisk...... Får se... Har heller ikke bilen her.. står en annen plass fordi jævla bilsjappa her i byen gav meg feil drivknute mansjetter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 10, 2006 Gi dere info om noe jeg aldri fikk vite av noen, og som jeg måtte ødelegge et speilglass til snart 1000 kroner for å finne ut dette selv? hmz........ skeptisk...... Får se... Har heller ikke bilen her.. står en annen plass fordi jævla bilsjappa her i byen gav meg feil drivknute mansjetter.... self synes vi det. skulle ha gitt infoen selv jeg. hadde alt på bilder. til pc krasja og jeg mista al info . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 10, 2006 Gi dere info om noe jeg aldri fikk vite av noen, og som jeg måtte ødelegge et speilglass til snart 1000 kroner for å finne ut dette selv? hmz........ skeptisk...... Får se... Har heller ikke bilen her.. står en annen plass fordi jævla bilsjappa her i byen gav meg feil drivknute mansjetter.... Hvis du gir oss bilde så kan no vi finne ut hvordan man skal koble. så slipper du å kjøpe kabler. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 11, 2006 heh.. viss du leste innlegget mitt tideligere i tråden, så skreiv jeg av jeg VET hvordan jeg kobler det.. var det jeg fant ut når jeg ødela speilet... er tross alt elektriker.. skreiv det ned på en liten lapp, men den har jeg ikke forran meg nå.. usikkert når jeg får tak i den igjen.. men det jeg husker er at den RØDE ledningen som går inn i speilet er bare å dra ut.. lå bare løst inne i der.. sjønner ikke hvorfor.. og dem to brune går på varmetråden i glasset (+ og -) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 11, 2006 heh.. viss du leste innlegget mitt tideligere i tråden, så skreiv jeg av jeg VET hvordan jeg kobler det.. var det jeg fant ut når jeg ødela speilet... er tross alt elektriker.. skreiv det ned på en liten lapp, men den har jeg ikke forran meg nå.. usikkert når jeg får tak i den igjen.. men det jeg husker er at den RØDE ledningen som går inn i speilet er bare å dra ut.. lå bare løst inne i der.. sjønner ikke hvorfor.. og dem to brune går på varmetråden i glasset (+ og -) Blir nødt til å skrive ned dette. og plukke ifra gammelspeilet. Men er vel mere viktig for meg å få de porsche pluggene og evt porsche speiladaptere. Noen som vet hvilken porsche mine er ifra? Evt noen som skal selge rs2 speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 11, 2006 Blir nødt til å skrive ned dette. og plukke ifra gammelspeilet. Men er vel mere viktig for meg å få de porsche pluggene og evt porsche speiladaptere. Noen som vet hvilken porsche mine er ifra? Evt noen som skal selge rs2 speil? Porsche speila kommer vel fra porsche 993.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...