#26 Skrevet August 12, 2006 okei, får finne noen som forhandler porsche evt og kjøpe adaptere som sikkert er svindyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 21, 2006 jøss jeg fant bildet av ledningene på baksiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 21, 2006 hm... der er jo den røde ledningen koblet på da... på venstre speilet mitt så var denne røde ledninga løs inne i speilet... dro den bare ut... men speilet fungerer som det skal da.... Verre med høyre sida, for der går det ikke opp og ned.. bare til sidene... Kansje det er motoren som er gåen...? men der heller koblet jeg ikke den røde ?! er det forskjell på den ene og den andre sida da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 21, 2006 hm... der er jo den røde ledningen koblet på da... på venstre speilet mitt så var denne røde ledninga løs inne i speilet... dro den bare ut... men speilet fungerer som det skal da.... Verre med høyre sida, for der går det ikke opp og ned.. bare til sidene... Kansje det er motoren som er gåen...? men der heller koblet jeg ikke den røde ?! er det forskjell på den ene og den andre sida da? Kan være den røde er til varme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 21, 2006 njæææ.. skeptisk.. Når jeg åpnet opp på venstre sida så var dem 2 brune ledningene til varme.. SLIK HAR JEG KOBLET MINE: FRA BIL TIL SPEIL Gul m/ Sort Stripe til Sort Rød m/ Gul Stripe til Blå Grønn til Hvit Hvit til Brun Brun til Brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 10, 2006 noen som finner ut av noe? tror jeg kjøper meg rs2 speil istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 11, 2006 Tror du må eventuellt LAGE noen fester jeg.. å bruke masse sikaflex... Eventuellt å bare kjøpe deg RS2 speil ja... Sikkert lettere det... dyrere også For min del så har jeg fått på speilene mine... blei konge bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 26, 2006 Tror du må eventuellt LAGE noen fester jeg.. å bruke masse sikaflex... Eventuellt å bare kjøpe deg RS2 speil ja... Sikkert lettere det... dyrere også For min del så har jeg fått på speilene mine... blei konge bra Nice Har prøvd å la vær å tenke på det en stund nå. Men i går falt ene glasset på orginalspeilet mitt av. Og var vanskelig å feste igjen. Så spørs om jeg blir nødt til å begynne å tenke på festing. Edit: skal løpe ut å se hvilke farger det er på ledningene i bilen. Edit: Ledningene hadde følgende farger: hvit&brun hvit rød sort - speilvarme brun - speilvarme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 26, 2006 heh... lenge siden sist.. Så du har begynnt på igjen nå asså... Desse fargene stemmer ikke overens med dem i bilen min... (som jeg skrev ned tideligere i denne tråden) Men skulle jeg prøvd dette med dem fargene der så hadde jeg prøvd dette: FRA BIL ------ TIL SPEIL hvit&brun ---- Sort rød ---------- Blå hvit ---------- Hvit Sort --------- til Brun Brun --------- til Brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 26, 2006 lurerpå om jeg skal skaffe meg sånn plugg som er på orginalspeilene og sette på rs2 speilene. og da er spørsmålet om jeg skal ofre orginalspeilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 25, 2008 Blåser litt liv i denna jeg!.. Nå har jeg kobla det sånn men ingenting funker.. Orginalspeila funka som de skulle!.. Noen tips eller noen som vet helt sikkert?! heh... lenge siden sist.. Så du har begynnt på igjen nå asså... Desse fargene stemmer ikke overens med dem i bilen min... (som jeg skrev ned tideligere i denne tråden) Men skulle jeg prøvd dette med dem fargene der så hadde jeg prøvd dette: FRA BIL ------ TIL SPEIL hvit&brun ---- Sort rød ---------- Blå hvit ---------- Hvit Sort --------- til Brun Brun --------- til Brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 25, 2008 Hehe... Detta koblingsskjemaet der var bare en Wild Guess fra min side, da gamle-cabben hadde andre farger... Men bare gjør som jeg gjorde... Prøv deg frem.. Og bytt ei etter ei ledning å prøv speilet for hver gang... Du finner rette kombinasjonen til slutt... Eller du tar å måler deg frem ved hjelp av et multimeter på ledningene fra bilen hvilke som er til hva, så åpner du speilet for å se hva som går til hva... Kobler deretter sammen... ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 25, 2008 Fant dette på et tysk forum: 1. Türverkleidungen abbauen 2. orig. AUDI Spiegel mit TORX abschrauben 3. Spiegelstecker abziehen 4. RS2 Spiegel anhalten und die Öffnung einwenig mit Dremel oder ähnlichem vergrößern (Arbeitsaufwand 10 - 15 min. pro Seite) 5. beide Stecker abschneiden da RS2 ungleich S2 (Serie) 6. Kabel wie in 7. mit Klemmsteckern oder Lüsterklemmen oder löten oder... verbinden 7. die orig. Pinbelegung ist: LINKS: Türkabel S2 --->RS2 Spiegel grün ---> weiß rot-gelb ---> weiß-braun gelb-schwarz ---> rot weiß ---> braun braun ---> schwarz die geänderte Pinbelegung ist: RECHTS Türkabel S2 ---> RS2 Spiegel grün ---> weiß rot-gelb ---> blau UND rot (beide Kabel) gelb-schwarz ---> schwarz weiß ---> braun (welches ist egal, da Heizung) braun ---> braun 8. der Zusammenbau der Türverkleidungen sollte kein Problem darstellen Har selv montert org.porsche speil. Med kun den ene skruen. Dette funker som faen. Ordnet meg også org.kabelsett så var plug&play. Fikk disse rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...