#1 Skrevet August 5, 2006 Nokon som veit om det er mulig å tak i ein oversikt over kva slags ledningar som er på multi-sticken i instrumentet på Golf1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2006 Får tak i det hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2006 Ingen som veit om dette ligg på internett ein plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2006 Står vel i Haynes-manualen også? Gjør ihvertfall det i Haynesen til Audien min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2006 Står vel i Haynes-manualen også? Gjør ihvertfall det i Haynesen til Audien min. Gjer nok ikkje det... Edit: Står det i "Wiring Diagrams"? Er gresk for meg det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...