bremseombygings problemer? (Golf III)

Anbefalte innlegg

har fjerna alt av abs på bremsene på bilen! orginalt en golf 3 1,4

 

Da jeg nå tenkte å sette på en bremsekraftforsterker/cylinder uten abs kom problemene. Eller

 

Hørte jeg måtte ha 9toms forsterker å 22 cylinder dette holder til 150hk hverfal.

 

Den orginale bremsekraftforsterkeren min er 10tommer, festet i torpedo veggn direkte me 4 skruer. Å inn på pedalen me en kule som klipses fast i en plastikhylse. Mellom skruene som fester cylinderen er det 9cm

 

9tomsen fra en passat har en slags branket mellom forsterker å cylindervegg. I tilegg en annen slags gaffel som ser ut til å bli bolta gjenom. Avstan mellom festeskruer til cylinder 6cm

 

Cylinderen fra 1,4en har bare 2 utak pga ABS så tenkte egentlig bare skifte denne. Men problemet kom me infestningen der på 10tooms bremseforsterkeren va 9cm å denne skulle ha 6.

 

Noen som har noen gode råd her om hvordan få dette til? kansje bare skifte bremsepedal er det ligt på golf 2/3?

 

Lage til nye pinbolter i forsterker? sikkert vanskelig når dette må være tett?

Går det an å bytte staget som går inn til pedalen?

 

Noen gode råd her??

 

m.v.h Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.