#1 Skrevet August 5, 2006 hvordan våtsliper man lakken på en bil? hva slags papir osv.. fremgangsmåte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2006 får kjøpt papir på di fleste butikker med bilutstyr. Jeg har bare fuktet papiret med en flaske vann og pusset ivei. Finnes sikkert flere metoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2006 med 1000 papir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2006 Det kommer an på hva du skal pusse, og hvordan området skal behandles etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2006 Prøv denne du: http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t421267.html (Søkte bare raskt på google) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2006 Poenget med vannet så vidt jeg har forstått er å skylle vekk støvet som dannes da du pusser. Dvs. du må nødvendigvis bruke en del vann og skylle av papiret og det du pusser med jevne mellomrom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2006 Når min bil ble vannslipa, ble det brutk 4000-papir i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2006 Når vi pussa ned bilen min for lakkering så brukte vi 1000 papir, bøtter med vann og pussekloss.. ovale\runde bevegelser e rå foretrekker framfor rette bevegelser.. (fikk ltt kjeft av lakkeren) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2006 tusen papir og vannslange.. dette jeg brukte da jeg honet sylindern på moppa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...