#1 Skrevet August 6, 2006 vad tycks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2006 Fet bil, men litt usikker på om jeg klarer å like rompa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2006 Noe er virkelig galt med den rompa.... Skiltet ser ut til og være urett også.... Men herregud..... han har lagt sikkert mange arbeidstimer i arbeidet. Kanskje bare en vanesak også... kanskje bedre og sett det ivirkeligheten også... hvem vet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2006 Gjennomført og lagt mye arbeid her. Men ikke helt min smak heller...Synes oxo at TT er tøffest med spoiler bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2006 Dette ser ikke ut i måneskinn spørr du meg, men respekt til arbeidet bak da seff. Legger med noen bilder av flere. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2006 vil si denne så noe bedre ut enn de andre: Men det er fremdeles noe galt syntes nå jeg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2006 haha jaja sett mye men ........likte vell den matte best,, kjerringa rylnka på nesa hu er TT fan deluxe hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2006 Er det bare meg eller ligner det på fronten til en A2?? Men syns ikke det ser så veldig bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2006 Er det bare meg eller ligner det på fronten til en A2?? Men syns ikke det ser så veldig bra ut.. Synes det ligna på en blanding mellom frontene på A2 og New Beetle jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2006 Hvor er fronten her? Når folk ser bilen, vet de ikke om den rygger eller hva den gjør! Falt ikke i smak hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2006 Barbert rumpe var ikkje fint! Men likte felgane på første bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 7, 2006 Her har du et bilder til av den bilen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 7, 2006 Hvis noen av de viste skal være en vinner må det være denne, den er jo rå! Excuse me!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2006 Hva med denne med "integrert" vinge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...