#1 Skrevet August 6, 2006 Har nå oppdaget at den ene felgen min er ødelagt. Klarlakken flasser som bare det. Felgen er rett og aldri kantkjørt. Se på bilder under her. Noen som har opplevd lignende med Schmidt felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2006 Har hatt et par sett av den typen du har og jeg har aldri vært borti dette før. Det settet jeg har nå (kjøpt tilbake de jeg hadde sist gang) har så vidt begynt å slippe litt klarlakk på kanten. Dette skyldes steinsprut og er dessverre noe man må leve med når man har kantfelger. At sølvlakken på selve stjerna slipper har jeg derimot aldri sett før. I alle fall ikke på såvidt nye felger som dine er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2006 Ble veldig forundret selv. felga virker veldig solide og bra kvalitet. Så dette er vel bare en slik en "mandags" felg? hehe. Har ialle fall fått tilbud om å kjøpe en ny felg fra daekimporten.dk til halvpris, da jeg ikke vil sende han felgen til danmark for så å vente flere uker på å få en ny en tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2006 Oha. Så det er bare snakk om en felg? Da er det ikke så ille. Nå vil du jo også få riktig hjul til å legge i reservehjulsbrønnen:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2006 Får se hvor den ødelagte felgen havner. Må vel påkoste meg ny lakk. Frister litt å ha den i stua: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2006 Ble veldig forundret selv. felga virker veldig solide og bra kvalitet. Så dette er vel bare en slik en "mandags" felg? hehe. Har ialle fall fått tilbud om å kjøpe en ny felg fra daekimporten.dk til halvpris, da jeg ikke vil sende han felgen til danmark for så å vente flere uker på å få en ny en tilbake. Eventuelt lakkere senteret på felgene dine i sort. Det ville blitt tøft på bilen din Henrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2006 Må nesten teste det forslaget i Photoshop. Kan passe bra til bilen det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2006 Må nesten teste det forslaget i Photoshop. Kan passe bra til bilen det. Helt klart!! OT:Vinterhjul, ratt og girkule ligger klart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2006 Helt klart!! OT:Vinterhjul, ratt og girkule ligger klart... OT: får komme å hente det en dag, fredag eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...