#1 Skrevet August 6, 2006 nå er jeg rimelig pisst. bilen fusker som faen helt til den får ladetrykk. svart røyken står ut bak på tomgang og helt til jeg får ladetrykk. bruker digifant på 16v T motor. noen som har vært borti det samme? hvis den fusker og jeg slår av tenningen og skrur den på igjen er den helt fin igjen. og så gasser jeg til 5-6000omdr. og går av gassen, og så er den like ille igjen! Noen med noen meninger???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2006 Noe form for tillegssprut som henger seg på? Svart eksos=uforbrent drivstoff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2006 bruker digifant sprut uten noe ekstra. ser på meg selv som en liten digifat guru, men akkuratt dette kjsønner jeg meg ikke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2006 bruker digifant sprut uten noe ekstra. ser på meg selv som en liten digifat guru, men akkuratt dette kjsønner jeg meg ikke på. Høres jo ut som styrenheten går i "nødmodus" kanskje ett litt kjipt forslag, men prøv og ta av batteripolen i ett minuts tid og se hva som skjer da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2006 Høres jo ut som styrenheten går i "nødmodus" kanskje ett litt kjipt forslag, men prøv og ta av batteripolen i ett minuts tid og se hva som skjer da... takk skal du ha cato. er ikke alltid så vanskelig som man skulle tro. funka og koble av 1min. får se hvor lenge det holder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...