Anbefalte innlegg

Jeg prøver på ingen måte å få dette til å virke som om dette var min observasjon, men fant den på bilforumet hvor en som kaller seg "ThAMaZTeR" har observert denne a8'a i Norge(ThAMaZTeR er medlem i VACN). Må bare si konge observasjon og KANONRÅ A8!

bilder finnes her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver på ingen måte å få dette til å virke som om dette var min observasjon, men fant den på bilforumet hvor en som kaller seg "ThAMaZTeR" har observert denne a8'a i Norge(ThAMaZTeR er medlem i VACN). Må bare si konge observasjon og KANONRÅ A8!

bilder finnes her

Wow, kult!

Etpar tommer for små felger, men cred for bredde på bakhjul ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Den var SKAMFET!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fet den der..

Har faktisk Møller Sogn og Fjordane-skiltplater, så lurer litt på hvem som har hatt den her i området..

Thamazter er forøvrig Fredrik Olastuen her i klubben, fra Hamar.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herrejøsses for ein fin bil! :tilber:

Fikk ny drømmebil eg no... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja =)

Bilen er FET :D 20" felger synes jeg var passe på denna bilen jeg :D

kan forøvrig melde om at ryktene sier at eieren eier en Audi RS4, en touran med STORE felger og senkesett samt en Porsche GT3 Carrera i tillegg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett at noen har begynt med nye typen også... Er ikke for ofte man ser det nei: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW, den var feit!!!!!! Kunne nok begrensa seg litt med bakfelgene, men ellers PERFEKT:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fet bil må jeg si

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig rå A8: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja såg det var berge og co skiltplater.Jobber der og kan ikkje huske att vi har solgt noen a8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo vere en annen avdeling.... Førde,Stryn,Sogndal,++

Kansje han som sitter på bilde kan si vilke 2 bosktaver som er i skiltet??? da veit vi ca hvor den er solgt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fa*n nå fikk jeg lyst på ny bil igjen :D I det minste nye hjul, hehe... Helt rå kjerre, og hjula var så absolutt ikke for små syns jeg, ikke med den kanten det var i alle fall! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.