#1 Skrevet August 6, 2006 Som topic sier,passer Audi TT pedaler på min A4 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 Noen som vet om RS4 pedalene + fotstøtten her passer på min da? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170015644575&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr12_PcY_BIN_Stores_IT og http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170014150955&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr12_PcY_BIN_Stores_IT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2006 Tror både tt og rs4 har elektronisk gasspedal. ( uten wire ). Hvis du har gasswire på din passer det iallefall ikke. Om du har elektrisk overføring er det ikke sikkert det passer uansett fordi pot meteret i pedalen kanskje ikke sender like signaler. Form og fasong ellers er jeg usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2006 Tror både tt og rs4 har elektronisk gasspedal. ( uten wire ). Hvis du har gasswire på din passer det iallefall ikke. Om du har elektrisk overføring er det ikke sikkert det passer uansett fordi pot meteret i pedalen kanskje ikke sender like signaler. Form og fasong ellers er jeg usikker på. Har elektronisk overføring jeg,synd å kjøpe pedaler + støtte for borti 2K oxo funker det ikke.. Dropper det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2006 Har elektronisk overføring jeg,synd å kjøpe pedaler + støtte for borti 2K oxo funker det ikke.. Dropper det da. Bytter du ikke bare ut gummien som er utenpå pedalene da? Det gjorde iallfall jeg når jeg monterte TT-pedaler. Selve pedalstellet blir stående som det er. Mener forresten bestemt at jeg har sett en slik A4 som du har med rs4-pedaler, men jeg kan ikke gi noen garantier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2006 Bytter du ikke bare ut gummien som er utenpå pedalene da? Det gjorde iallfall jeg når jeg monterte TT-pedaler. Selve pedalstellet blir stående som det er. Mener forresten bestemt at jeg har sett en slik A4 som du har med rs4-pedaler, men jeg kan ikke gi noen garantier. Jo,bytter KUN ut den stygge gummien,ikke selve armene. MÅ ha RS4 pedalene altså,om det passer får vi se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...