Passer Audi TT pedaler på min A4 B5?

Anbefalte innlegg

Som topic sier,passer Audi TT pedaler på min A4 B5? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror både tt og rs4 har elektronisk gasspedal. ( uten wire ). Hvis du har gasswire på din passer det iallefall ikke. Om du har elektrisk overføring er det ikke sikkert det passer uansett fordi pot meteret i pedalen kanskje ikke sender like signaler. Form og fasong ellers er jeg usikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror både tt og rs4 har elektronisk gasspedal. ( uten wire ). Hvis du har gasswire på din passer det iallefall ikke. Om du har elektrisk overføring er det ikke sikkert det passer uansett fordi pot meteret i pedalen kanskje ikke sender like signaler. Form og fasong ellers er jeg usikker på.

Har elektronisk overføring jeg,synd å kjøpe pedaler + støtte for borti 2K oxo funker det ikke.. :o

Dropper det da. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har elektronisk overføring jeg,synd å kjøpe pedaler + støtte for borti 2K oxo funker det ikke.. :o

Dropper det da. :D

Bytter du ikke bare ut gummien som er utenpå pedalene da? Det gjorde iallfall jeg når jeg monterte TT-pedaler. Selve pedalstellet blir stående som det er.

Mener forresten bestemt at jeg har sett en slik A4 som du har med rs4-pedaler, men jeg kan ikke gi noen garantier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytter du ikke bare ut gummien som er utenpå pedalene da? Det gjorde iallfall jeg når jeg monterte TT-pedaler. Selve pedalstellet blir stående som det er.

Mener forresten bestemt at jeg har sett en slik A4 som du har med rs4-pedaler, men jeg kan ikke gi noen garantier.

Jo,bytter KUN ut den stygge gummien,ikke selve armene. :)

MÅ ha RS4 pedalene altså,om det passer får vi se.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.