#1 Skrevet August 6, 2006 Hei Meg og en kamerat var akkurat i danmark og tenkte jeg skulle ta litt litt bilder av bilen min, og sånn blei resultatet: Litt moro må man ha det: Kom gjerne med synspunkter på både bil og bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 Detta likte jeg:D Bilen er vakker, været er pent, hva mer kan man forlange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2006 Detta likte jeg:D Bilen er vakker, været er pent, hva mer kan man forlange? Helt enig, fine bilder, fin bil, fint vær.. skal vel godt gjøres å bli bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2006 Fatter ikke hvorfor jeg ikke gjorde det samme da jeg var i Skagen i fjor.... bildene var jo kjempefine, bilen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2006 Knallfine bilder og tøff bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2006 moro at dere likte det , var forresten helt rått å kjøre på strendene der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...