Hva heter denne BBS-felgen?

Anbefalte innlegg

BBS RA?
Nja,både og.....BBS RA ser helt annerledes ut. Men det finnes en felg som heter RA Classic.......;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et bilde av BBS RA, men den er buet i eikene, mens den jeg lurer på over her har en tydelig "knekk" i eikene. En eldre versjon RA kanskje?

Bildet jeg fant av en RA

cabrio2004.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Designet på BBS felgene kan variere ganske så mye med tanke på dim og innpress.

Se bare på BBS RS, det kan til dels være store forskjeller selv om alle heter det samme, har bl.a. en 7x16 variant med 4x100 som faktisk bruker senter/stjerna fra 15" og noen spesielle (stygge) ringer som gjør at ytterring blir 16". BBS bruker både modellnavn og modellnr hvor modellnr er unikt mens modellnavn går igjen på mange modeller.

Den mest "ekstrem" forskjellen finnes kanskje på BBS RC, stort sett er de mer eller mindre like av den typen som alle kjenner. MEN der finnes også en modellvariant som ikke ligner så veldig mye og som faktisk også er todelt men alikevlel heter BBS RC :)

Så konklusjon, det er nok BBS RA som er på bildet bare i en litt annen variant enn den andre du linker til og det behøver ikke være aldersforskjell på de, sannsynligvis er det kun innpresset og dim som er grunnen til forskjell ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg at du hadde peil på dette, Tord. Du er rene BBS-guruen her i klubben! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1178171-bilde1-img_0057.jpg

er ikke de felgene de som kom std på G40 ?

DSC00011.jpg

har to sett av disse felgene selv, et set strøkne og 1 sett greit nok..

13" ikke sant ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er de samme felgene som sto på G40, men den jeg postet bilde av her er en 14" (til salgs) mens jeg har i dag kjøpt en 80 med samme felgen i 6x15.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.