Trondheim: Hvor kjøpes skruer? M10 1,25

Anbefalte innlegg

Trenger noen skruer, men finner ingen steder å kjøpe. Har prøvd på Wurth, AEO og Riggen MC, men ingen har fingjenget M10 å selge. Noen som har tips til hvor det går an å skaffe?

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv på et verksted som reparerer traktorer.

Har mange rare dim'er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke tilfeldigvis til girkasseflensen på drivakselen du leter etter skruer til? I så fall vil jeg gjerne vite hva du finner ut, jeg må bytte de boltene og Møllers bolter av smør-stål gidder jeg ikke sette oppi på nytt, det er borkasta arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke tilfeldigvis til girkasseflensen på drivakselen du leter etter skruer til? I så fall vil jeg gjerne vite hva du finner ut, jeg må bytte de boltene og Møllers bolter av smør-stål gidder jeg ikke sette oppi på nytt, det er borkasta arbeid.

 

Skruer til en ny turbo jeg snakker om...:P

 

Har funnet et par butikker i usa, men det ser ut til at de bare selger i store kvanta (bokser med 100 stk). Der får du i alle fall skruer av alle kvaliteter. http://www.coburnmyers.com/ Ca 50 dollar for en pakke på 100 stk skruer 8.8. Husker ikke hvordan disse styrkeberegningene fungerte lenger jeg. Vi kan jo kanskje bestille noe sammen derfra om du er intr.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Astrup Maskin AS

22 90 07 60 Stansev. 31, 0976 Oslo

 

De har klart å skaffe alt av bolter jeg har trengt iallefall, så noe så "vanlig som M10x1,25 burde ikke være noe problem.

 

Der kan man kjøpe en og en bolt, ingen problem.

 

Skulle det være problematisk for dem å sende så små kvanta som du trenger kan jeg sikkert stikke innom der en dag og handle/sende de til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.