#1 Skrevet August 7, 2006 Hvilke innpress er det orginalt på denne? Vurderer 8x19 ET 35, litt usikker hvordan det ville bli. noen som vet? evt har slik bil selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 Den bør vel ha et45, tilbehørs felger hos VAG har vel rundt et50 til denne Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2006 Hvilke innpress er det orginalt på denne? Vurderer 8x19 ET 35, litt usikker hvordan det ville bli. noen som vet? evt har slik bil selv ET35 er egentlig 1 cm for lavt offset, men siden felgen "bare" er 8 tommer bred, så kan dette gå. Men det kan se litt rart ut hvis ikke bilen er skikkelig lav, så ville anbefalt ET40 eller ET45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2006 Vil ikke anbefale deg dette. Jeg har 8*19 et35 på min a3 og der tar felgene opp i innerskjermene når jeg har litt last eller eventuelt har passasjerer bak. Har for øvrig senket den 30 mm + gule koni bak. Kjørte med 235/35 dekk i starten, men prøvde å gå ned til 225/35 for å se om jeg subbet mindre. Hjalp desverre lite dette også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2006 Vil ikke anbefale deg dette. Jeg har 8*19 et35 på min a3 og der tar felgene opp i innerskjermene når jeg har litt last eller eventuelt har passasjerer bak. Har for øvrig senket den 30 mm + gule koni bak. Kjørte med 235/35 dekk i starten, men prøvde å gå ned til 225/35 for å se om jeg subbet mindre. Hjalp desverre lite dette også.. Hva slags dekkmerke bruker du da? Jeg vurderer 225/35-19 vredestein, og disse er litt smalerer enn f.eks samme dimensjon i dunlop/godyear 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2006 Hva slags dekkmerke bruker du da? Jeg vurderer 225/35-19 vredestein, og disse er litt smalerer enn f.eks samme dimensjon i dunlop/godyear 235 dekkene er toyo og 225 dekkene er dunlop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2006 235 dekkene er toyo og 225 dekkene er dunlop. Oki, da tror jeg det går , for Dunlopdekkene er ca 10 mm bredere en vredestein/fulda. Bytta 175/50-13 fra dunlop til fulda på 50`n min og det var stor forskjell!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...