noen som vet pris på vindusheismotor til Audi A6 4B

Anbefalte innlegg

Har en svak motor på passasjerside foran på min 2000 audi a6. Vurderer da å kjøpe en brukt på et høggeri, men tenkte da å finne ut hva en ny koster hos møller. (Har ikke orket å kjørt innom forhandler for å høre kun på dette.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer lit ann på hva slags problem med vinduet du har. Hvis vinduet ikke orger å gå opp og at du må hjelpe det er det ikke sikkert det er motoren men en annen liten plastdel. Nå skal jeg si jeg ikke helt husker hvilken del det er men det er en standarfeil som lar seg rep. billigere en det møller sier. Søk litt på forumet mener det er skrevet om det tidligere. Har forøvrig samme problemet på min 99 mod A6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De plastbitene er såkalte vindusføringer. De som er fast i ruta, og som tar denne med opp og ned skinnene inni døra. Bytta de på min A3 for en stund siden og laget en liten guide på det. Er samme sak på både A4 og A6 visstnok.

 

Min guide

 

Audiworld sin fra A4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok trolig hele vindus-hever mekanismen som går tregt.. denne byttes som komplett del. Består av skinner, trinser og wirer, som begynner å gå tregt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok trolig hele vindus-hever mekanismen som går tregt.. denne byttes som komplett del. Består av skinner, trinser og wirer, som begynner å gå tregt.

 

Forhandler bytter dette som en hel del ja men det er ikke nødvendig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tips. Skal rive av dørsiden og sjekke nærmere idag eller imorgen.

 

Noen som vet pris på de plastklipsene hvis de har røket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.