#1 Skrevet Mai 13, 2004 Noen hær som har tips ang. korsn verksted som er bra? En kompis av meg som skal ha service på en 2001 a4. Ikke Møller! Føler at de skal ha alt for mye..Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2004 Hva med ES Tuning ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2004 Hmm.. Trodde ikke at ES-Tuning tok vanlige servicer jeg. Men flinke, det skal de ha. Takker for forslaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Berg Hmm.. Trodde ikke at ES-Tuning tok vanlige servicer jeg. Men flinke, det skal de ha. Takker for forslaget. Hva med Møller stjørdal? der har vi jo ok priser, og da kan du jo faktisk få mobilitetsgaranti også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2004 Forslaget er sendt videre. Takker.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2004 Opprinnelig postet av Fredrik Tessem Hva med Møller stjørdal? der har vi jo ok priser, og da kan du jo faktisk få mobilitetsgaranti også! Betyr dette at VACN har mer ok priser på Stjørdal enn i byen? (jeg trenger ei ny regreim...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Betyr dette at VACN har mer ok priser på Stjørdal enn i byen? (jeg trenger ei ny regreim...) Det er riktig. Deler ligger nok på det samme, men kan få til litt bedre priser ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2004 Har hatt bilen min til kamreim-skifte hos Møller Stjørdal nå, og ja; prisen de tok var noe ganske annet enn det Trondheim Audisenter kom opp med (etter ei uke - de kunne ikke gi pris 'der og da' når jeg var innom...). Nå håper jeg at bilen er klar for litt puff fra 'et lokalt tuningfirma' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...