Anbefalte innlegg

Noen hær som har tips ang. korsn verksted som er bra? En kompis av meg som skal ha service på en 2001 a4. Ikke Møller! Føler at de skal ha alt for mye..Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ES Tuning ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Trodde ikke at ES-Tuning tok vanlige servicer jeg. Men flinke, det skal de ha. Takker for forslaget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Berg

Hmm.. Trodde ikke at ES-Tuning tok vanlige servicer jeg. Men flinke, det skal de ha. Takker for forslaget.

Hva med Møller stjørdal? der har vi jo ok priser, og da kan du jo faktisk få mobilitetsgaranti også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget er sendt videre. Takker.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

Hva med Møller stjørdal? der har vi jo ok priser, og da kan du jo faktisk få mobilitetsgaranti også!

Betyr dette at VACN har mer ok priser på Stjørdal enn i byen?

(jeg trenger ei ny regreim...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Betyr dette at VACN har mer ok priser på Stjørdal enn i byen?

(jeg trenger ei ny regreim...)

Det er riktig. Deler ligger nok på det samme, men kan få til litt bedre priser ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen min til kamreim-skifte hos Møller Stjørdal nå, og ja; prisen de tok var noe ganske annet enn det Trondheim Audisenter kom opp med (etter ei uke - de kunne ikke gi pris 'der og da' når jeg var innom...).

Nå håper jeg at bilen er klar for litt puff fra 'et lokalt tuningfirma' :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.