#1 Skrevet August 7, 2006 Jeg har kjøpt meg faceliftlykter og vil montere disse på min A4 96 mod. Men kontaktene til lyktene som står på nå og på faceliftlyktene er forskjellige og når jeg snakket med Møller i Trheim idag påsto de at jeg måtte ha ledningsnettet fra en 2000mod og dette ble på 1100 kr på hver side/lykt. Til dere med peiling, tar jeg feil når jeg sier at jeg trodde det gikk å bare bytte kontaktene eller finnes det en overgang man kan sette på? Hvordan har dere som har satt på faceliftlyktene gjort det? Mvh Odd Aslak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 du får bestilt kun kontaktene på møller. så må du ha nye kabelsko til å sette på. det er ikke nødvendig å bytte ledningsnettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2006 Stikk på møller og bestill: 2 stk 8D0 973 734 (pluggene) 7 stk 000 979 133 (ledninger) Trenger 7 ledninger på hver side, men ledningene du bestiller har plugg i hver ende så du bare klipper de i 2.. Så er det bare å finne loddebolt og krympestrømpe og skjøte innpå det gamle ledningsnettet.. 1 Hvit/Svart 2 Gul/Svart 3 Grå/Svart 4 Brun 5 Brun/Hvit 6 Brun/Blå 7 Svart/Grønn 8 (brukes ikke) Og det koster i underkant av 150 kroner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2006 Supert!! Takk for hjelpen. Og btw, kul bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...