#1 Skrevet August 7, 2006 jeg har et lite problem medABS på min coupe.. bremsepedalen blir stein hard og jeg må presse hardt for at den skal bremse.. men vis jeg derimot skrurav abs så funkerbremsene utemerket:) hva kan dette være? trått og måtte trykke på den brytern for og skru av abs hver gang jeger ute og kjører..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 Hehe.. blir en vanesak å trykke på den knappen. Bremsepedalen på min 80q er også steinhard når abs'n står på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2006 hadde jo vært fint å slippe og trykke på den knappen hele tiden oxo da;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2006 bumP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2006 Riv ut abs-relee'et oppunder fotbrønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2006 syntes det hørtes ut som en gåen abs sensor jeg, min ble sånn da... men abs lampa lyste da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...