Vestfold: Trenger hjelp til litt mekking

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt justerbart, men har ikke noe lyst til å gyve løs på dette alene. Kunne trengt hjelp av noen med litt mer erfaring en det jeg har.

Senkesettet kommer ikke før 2-3 uker, så det er ingen hastejobb.

 

Merkelig nok må jeg bytte en bærarm også. Hadde jeg aldri trodd kom til å skje :P

 

Om noen har en garasje, litt verktøy og litt tid til overs hadde det vært knall med litt hjelp.

 

Det vanker selvsagt belønning i form av riksdaler. Kom med en pris så blir vi nok enige. Jeg spanderer også øl og burger, om den gode samaritan skulle ha den slags interesser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med en garasje skulle jeg hjulpet deg jeg.. bare byttet en gang på min egen bil da... men det viste seg å være enkelt .. Bare satt noe jææævlig .. hehe PS ..Billig kompressor allá noe billig fjas fra Byggern eller noe sånt funker ikke.. må ha muttertrekker og kompressor som er sprekt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... så en 6bars kompressor og muttertrekker fra biltema duger ikke?

 

Spiller egentlig liten rolle om man ikke har et sted å stå. Håper der ordner seg. Er ikke sugen på å sette bilen på verksted for dette, for det kan vel fort koste 3-4 lapper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... så en 6bars kompressor og muttertrekker fra biltema duger ikke?

 

Spiller egentlig liten rolle om man ikke har et sted å stå. Håper der ordner seg. Er ikke sugen på å sette bilen på verksted for dette, for det kan vel fort koste 3-4 lapper?

 

Kan nok hende det holder.. kompressoern jeg kjøpte på Montér var sprek nok, men ikke selve trekkeren.. eller kompressoren holdt akkurat..så vidt..hehe

 

Hør med Robert.. kanskje han vet om noen som har plass til å stå.. tar jo ikke mange timene heller liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.