helt død motor (Golf2 gti16v 89) nytt problem

Anbefalte innlegg

skjedde en ting idag som jeg ikke sjønner meg helt på...

holdt på og justere tenninga idag og det ble endel starting og stopping av motor, tok en 5 minutter for og konsultere litt med min venn haynes og etter det var motoren helt død... det er gnist på pluggene motor får bensin og luft men den er helt uten antydning til tenning, (selv med startgass) syntes dette er litt merkelig siden det er gnist på alle pluggene

er det noen som har opplevd dette problemet? eller har en ide på hva som kan være galt??

føler jeg stanger hodet i veggen her : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

er det ingen som har peil på hva som forutsaker dette problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken type plugger er det du bruker? Det er noen plugger som ikke tåler å bli våte av bensin. Prøv å bytt plugger eller prøv å brenn pluggene så de blir tørre igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken type plugger er det du bruker? Det er noen plugger som ikke tåler å bli våte av bensin. Prøv å bytt plugger eller prøv å brenn pluggene så de blir tørre igjen.

joa:) det funka og bytte plugger... men nå har det dukket opp enda et problem hvor motoren ikke vil starte når den er varm

sprayer jeg start gass inn i innsugsrøyret så skjer det absolutt ingen ting...

visst jeg drar ut en bensindyse og sprayer inn der så tenner den med en gang...

kan disse symptomene være et resultat av at jeg nettop bytta hele toppen??

virker som den ikke får noe sug fra innsuget... (har også problemer med og få opp turtallet... ,må på en måte lure det forsiktig opp ellers høres det ut som motoren drukner) begynner og bli rimelig lei av og skru uke etter uke på en maskin som aldri vil gå orentlig : bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: hjelp : over 100 stk som har sjekka ut tråden...

ingen som har peil??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er register helt i hundre? stemmer alle merker overens??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.