Rudskogen 19-20 August 2006 - Program/påmelding

Anbefalte innlegg

nettopp meldt meg inn i klubben igjen og har ikke fått noe medlemskort.. hadde tenkt til å stille ut bilen, mulig å få gjort dette uten kortet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen er ganske enkel. våler er hovedtreffet, og da høver det seg med klasseinndeling, rudskogen som er på langt nær så stort treff bruker vi topp15, har funket bra i mange år å gjøre det sånn på rudskogen :)

 

Det funker ja men kunne vært enda bedre....synes klasse inndelinga på Våler er den mest optimale. Men hvorfor kunne dere ikke i det minste beholdt spesial klassene da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke til å race utpå banen, men tenkte meg ned en tur på Lørdag allikevel selvom utstillinga er på Søndag.

Regner med at det er allikevel litt å glane på: eek : pleier det å være bra oppmøte på disse treffene.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ha egne godkjente bil hjelmer eller kan man bruke mc hjelmer ?

 

Og hva hvis jeg skal ha med en venn, som ikke er medlem i klubben, men som bare skal være passasjer, går det greit ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på rudskogen på søndag med nissan klubben og der var det max 100db (bilen vi kjørte hadde 97db). Og de anbefalte hjelm, men var ikke påbudt. Var moro gitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noe opplegg med mat/musikk på lørdagskvelden ? Eller er det bare å ta med seg engangsgrill og mat ?

 

Mange som kommer til å overnatte på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettopp meldt meg inn i klubben igjen og har ikke fått noe medlemskort.. hadde tenkt til å stille ut bilen, mulig å få gjort dette uten kortet ?

 

 

Du kan vel bare skrive ut informasjonen fra profil siden din, der står det jo medlemsnummer, når kontigenten er innbetalt osv...Burde vel holde å vise frem det skulle jeg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettopp meldt meg inn i klubben igjen og har ikke fått noe medlemskort.. hadde tenkt til å stille ut bilen, mulig å få gjort dette uten kortet ?

Bare å oppgi navn og evt medlemsnr så har de oppdaterte medlemslister i sekreteriatet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som kommer til å overnatte på banen?

 

Ja blir nok en hel del folk som camper på banen fra fredag til søndag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ha egne godkjente bil hjelmer eller kan man bruke mc hjelmer ?

 

Og hva hvis jeg skal ha med en venn, som ikke er medlem i klubben, men som bare skal være passasjer, går det greit ?

 

Det er ikke noe problem å bruke MC hjelm. Du kan også ha med en passasjer i bilen (husk evt hjelm til han også).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir nok en hel del folk som camper på banen fra fredag til søndag :D

Bra :)

Jeg er klar for fest!! hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar iallfall med meg telt, sovepose, engangsgrill, litt mat og mye drikke : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søørn, har lyst til å stille ut men flytter til sverige på søndag : gråter :

 

men får dra å se på banekjøringa i alle fall: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar iallfall med meg telt, sovepose, engangsgrill, litt mat og mye drikke : smil :

husk varme klær, kan hende det blir litt kaldt i helga, men ellers fin pakkeliste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at det går ann å få kjøpt skiltplater og klistremerker der?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulighet for å sette opp noe telt 3x3 meter ved siden av bilen der det stilles ut? for å ha noe bilplei produkter fra cartec stående...?

tar i allefall med noe produkter fra cartec hvis folk er interesert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk varme klær, kan hende det blir litt kaldt i helga, men ellers fin pakkeliste :)

 

Det blåser alltid litt mer enn andre steder på rudskogen også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulighet for å sette opp noe telt 3x3 meter ved siden av bilen der det stilles ut? for å ha noe bilplei produkter fra cartec stående...?

tar i allefall med noe produkter fra cartec hvis folk er interesert!

Bare hør med Jan Andre Tærud, så ordner dette seg sikkert. Jeg skal selv ha med litt dekk og felger, men blir bare å ha det bak i bilen. Fikk OK av tærud til dette iallefall, så da går det sikkert greit for deg også.

Sender deg tlf nr hans på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen grombiler til banekjøringen på lørdagen?

Lurer på å komme for å se på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tannpuss og dusjemuligheter v. baneområdet her og, eller er det bare på Våler? Har bare vært på Våler liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tannpuss og dusjemuligheter v. baneområdet her og, eller er det bare på Våler? Har bare vært på Våler liksom..
det stemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 kr er det for banekjøring? Hva koster det for publikum som ikke skal inn med bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 kr er det for banekjøring? Hva koster det for publikum som ikke skal inn med bil?

ingen ting, koster bare hvis man skal stille ut, eller kjøre på bane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det ordner seg!!!

blir nok bra!! kommer i hvertfall på lørdag så får en se!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.