Rudskogen 19-20 August 2006 - Program/påmelding

Anbefalte innlegg

hvilke kriterier blir lagt til grunn for di 15 beste bilene? har man sjangs med en ganske så orginal bil? eller må man ha masse styling osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er diverse utstillinger på lørdagen å?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen form for påmelding til utstillingen på søndag?

Og hvor mye koster det for å stille ut?

Jeg reiser natt til søndag, måtte jobbe lørdag. Er det mulighet for å vaske av bilen der nede?

Og når bør jeg senest være der for å få spylet av bilen og tørket den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen form for påmelding til utstillingen på søndag?

Og hvor mye koster det for å stille ut?

Jeg reiser natt til søndag, måtte jobbe lørdag. Er det mulighet for å vaske av bilen der nede?

Og når bør jeg senest være der for å få spylet av bilen og tørket den?

 

Ikke noe påmelding på forhånd, sitter vel noen der med utstillingslapper og da betaler du 100,-

Bruker å være vaskemuligheter der.

Det kommer ann på hvor mange som står i kø for å vaske. Bruker å være jevn pågang helt fra morgenen av der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ingen som har en liten vei beskrivelse?: klø :

Tenkt ta meg en tur på søndag!

:)

 

Jeg fant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å legg opp en ny tråd i media for VACN Treff Rudskogen 2006 - bilder her!

Har noen bilder fra dagens arrengement :)

 

Har laget en tråd for å legge inn bilder fra Treffet; Bilder fra Rudskogen 2006

mvh

Are Bjølseth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke kriterier blir lagt til grunn for di 15 beste bilene? har man sjangs med en ganske så orginal bil? eller må man ha masse styling osv?

 

Det er vel juryen som bestemmer og alt blir selvsagt subjektivt, men min erfaring er at både stylede og originale biler har en god sjans dersom de utmerker seg på en positiv måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel juryen som bestemmer og alt blir selvsagt subjektivt, men min erfaring er at både stylede og originale biler har en god sjans dersom de utmerker seg på en positiv måte.

siden det er di 15 beste, så er vel en rs4 eller noe turbo greier mye bedre enn min 80, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden det er di 15 beste, så er vel en rs4 eller noe turbo greier mye bedre enn min 80, hehe

 

Det kommer jo ann på dommerene. Hva de liker har mye å si.

Vet at ikke alle ser på hvor mye plastikkk som er satt på, motor eller hvor dyr bil det er. Helhet har mye og si for min del.

 

Og er jo fler dommere uansett så stort sett så hender det at det er litt diskusjon om hvem som fortjener å vinne der.

 

 

Men til ditt forrige innlegg så vet jeg om veldig orginale biler som tok premier ifjor. :)

 

Edit: (For å kommentere litt det med helhet så har jeg ment at biler som ikke er pene i mine øyne(pga at jeg personlig ikke liker diverse små modifikasjoner som kan ha vært gjort med de) har fortjent premie på grunn av at helheten har vært veldig bra. Gjennomførte biler er pene "nesten" uansett. : rock :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmelingen for rudskogen søndag 20 august ;)

 

Det klarner opp og ser ut til og bli pent vær og muligens sol...

 

Så nå er det bare og kaste seg i bilen og komme :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.