#1 Skrevet August 7, 2006 Hei. Kan noen være behjelpelige med å photoshoppe 18" A8 felg på min golf. Må ha nye felger snart, da mine har fått litt juling og vurderer da å gå på A8 felg i 18" med 205/35 dim. Eventuelt noen som har noen erfaringer med 18 " på golf 3 vr6. Min er senket 45/30 og har valsa bort kanten på bakskjermene. Bilde av bilen finner du her(hadde problemer med å få det inn her): http://vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3782 Takker for all hjelp. Mvh Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 Stian... Hadde 18" på en Corrado VR6 for noen år siden, og det var ikke så behagelig. 215/35-18" dekk. Det føltes feil. Den dimmen ble feil rulle omkrets synes jeg da. På G3 karroseri er 17" maks dim for kjøre glede. Du kan vel sette på 225/30-18"... Tror fete felger på Golf VR6,noen jeg holdte på å kjøpe, men som Sharif ikke klarte å levere i tide er: Fikk BBS CH pakke pris på rundt 13800,- BBS CH 8.5X17" Med 205 foran og 215 bak.. På E-bay for noen mndr siden "Tyskland" sto disse i 17" for rundt 14 lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2006 Takk for svar. Kanskje jeg skal holde meg til 17".. Men er ikke 8.5" foran litt bredt. Har 8" nå og synes det er på kanten....?? Men er det noen som kan hjelpe meg å photoshoppe A8 felg i 17" på bilen min da? Synes de er fine, men vil helst se hvordan det blir før det blir noe handling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2006 har 8.5/18 forran å 9.5 18 bak. Måtte tilpasse endel for at dette skulle funke hehe. Kappa opp buene ca 3cm bak å monterte hjulbuer. Da er disse på insiden å funker greit bak. Foran subber de ved sving. Mulig rulleomkretsen ikker er helt god men men. Er også kappa foran for å kunne senke mer. Ligger bilder av bilen her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=528615&posted=1#post528615 mangler litt senk! Men vis du ikke vil gjøre mye me bilen ville jeg gått for 17 tror jeg. mitt råd Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2006 Holder meg nok til 17" da. Vil ikke kutte opp hele bilen for å få det til...... Klarte endelig å få inn bildene. Er der noen som kan hjelpe meg ed å photoshoppe dette sammen....??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2006 Prøver meg med et photoshopbilde, uten at jeg har lagt hele sjela mi i det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2006 Der ja... Takk skal du ha... Ble da ikke dumt det... Nå fikk jeg litt å tenke på.... Noen andre som har synspunkter på dette? Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2006 Prøver meg med et photoshopbilde, uten at jeg har lagt hele sjela mi i det:[ATTACH]46178[/ATTACH] Jeg pleier vanligvis å beskylde photoshopperne for å vise altfor store felger på bilen, men her det nesten omvendt. Skulle tro A8 felg i 18 tommere på Golf 3 ser større ut enn det der...Er felgene photoshoppa eksakt like store som Toora 17 tommerne mon tro..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2006 Jeg pleier vanligvis å beskylde photoshopperne for å vise altfor store felger på bilen, men her det nesten omvendt. Skulle tro A8 felg i 18 tommere på Golf 3 ser større ut enn det der...Er felgene photoshoppa eksakt like store som Toora 17 tommerne mon tro..? Skal vel ikke garantere at det er nøyaktig 17". Men jeg la de utenpå de andre felgene og forsøkte å tilpasse så godt jeg kunne i samme størrelse som dem. Men jeg er ingen "rev" på photoshop, så jobben jeg gjorde er nok langt fra perfekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2006 Veldig fornøyd og takknemlig jeg. Greit å kunne se bilen med de felgene før det eventuelt skulle bli noen handling... Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2006 Skal vel ikke garantere at det er nøyaktig 17". Men jeg la de utenpå de andre felgene og forsøkte å tilpasse så godt jeg kunne i samme størrelse som dem. Men jeg er ingen "rev" på photoshop, så jobben jeg gjorde er nok langt fra perfekt... Jepp det så slik ut og da vil altså en 18 toms A8 felg se større ut enn dette som jeg mistenkte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2006 Hvorfor photoshop...? En kamerats 95 VR6: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2006 Noen flere av VR6en over her med 18" jeg tok på Våler i mai, som forøvrig var sykt pen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2006 Andre speil, sideskjørt og tåke/blink nå da. Kjører på 215/35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2006 Andre speil, sideskjørt og tåke/blink nå da. Kjører på 225/35. Takk for bilder og innspill. Vet du om han har gjort mye med hjulbuene sine? Eller passer det greit uten? Og har han fått det godkjent? Mvh Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2006 Godkjent?? Hva er det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 23, 2006 Passer absolutt ikke greit uten en del valsing når en vil senke litt. Felger er vel innen kravet for hva en kan gå, og den er godkjent med justerbart senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...