#1 Skrevet August 7, 2006 I strålede solskinn ble Volksfest arrangert flotte omgivelser på Holmenkollen... Ca. 150 biler stilte ut. Takk til Børge som lot meg få være med å kjøre brannbil, har ikke kjørt slik ein gammel transporter siden vi hadde samme type bil som brødbil i 73-76... Scwim-wagen... Mange kule bobler som vanlig... "Coco Jambo" inspirasjon manglet det ikke på, den rullen på siden er faktisk en primitiv form for aircondition... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2006 Megakul splittbuss, manglet "litt" finish på grunnarbeidet. Men du verden for en attitude... "Høvdingen" var på plass og delte ut Treffpunkt... Walter stakk av med topp 10 gevinst... Den gamle strøkne Poloen til Jan Tore som ble solgt videre til Thomas kom trillende helt fra vestlandet og halte iland en topp 10 gevinst. Selv om min personlige favoritt i vannkjølt VW (i tillegg til Joppe) var Jan Tore sin Cab... Den er bare über-riktig... Min absolutte favoritt på treffet... Karmann Ghia Cab... Resten av bildene finner dere her: http://vagner.jeje.je/bilder/Volksfest2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2006 Fikk knipset noen jeg også... her med kommentarer: Oppmøte til cruising utenfor festningen. Emil politibil var på plass, men hadde visst noe problemer med drivstofftilførsel: Er noen lekre saker å finne: EOS: Gammeldags air-condition. Fyll vann på enheten og vinden sørger for kald luft i bilen: Her fyller man på vann. Var visstnok også populært å bruke isbiter sier eieren: Norges mest strøkne einser? Onkel politi møtte opp for å geleide oss gjennom Oslos gater: Cruisingen tok fatt. Alle lyskryss på ruta igjennom Oslo var satt til gul-blink av politiet slik at vi kunne kjøre samlet gjennom byen, med litt hjelp av noen blålys da: Ned Karl Johan med enormt mye publikum og politiet i front. Var faktisk en moro opplevelse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2006 Politiet sperret gater og innkjørsler slik at alle måtte vike for kolonnen vår: S-Line mafians favoritt på Volksfest 2006... denne var utrolig strøken: Inne i samme bil: Og til slutt beviset for at S-line mafiaen var på plass: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...