Lakk kode på Compomotive MO??

Anbefalte innlegg

Noen som veit lakkkoden?

Skulle vært og handla en lakk boks!

 

Takk for svar:)

Bilde 614.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan

Tror ikke at du vil finne lakkode til felgene.

Ta med deg felgen til et lakkeringsverksted , der må du sammenligne med lakkvifter(fargeprøver) for å finne riktig farge.

Noen verksted har også et apparat som "skyter" lakken/tar bilder av den og finner den rette fargen .

Lykke til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar du dem med deg til c christoffersen farge engros i skien (importør for flere store lakkmerker), har de utstyr for å lese av lakk koden(om de ikke har lånt den ut) da mikser de rett farge til deg der også.

 

(forresten syntes du de har blitt oppskrappe å stygge, så kjøper jeg dem billig av deg;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar du dem med deg til c christoffersen farge engros i skien (importør for flere store lakkmerker), har de utstyr for å lese av lakk koden(om de ikke har lånt den ut) da mikser de rett farge til deg der også.

 

(forresten syntes du de har blitt oppskrappe å stygge, så kjøper jeg dem billig av deg;))

 

Ja, jeg vet de kan skaffe slikt! Men greit om noen viste fargekoden så jeg bare kunne bestille boks liksom:)

 

har et hakk i den ene felgen jeg skal sparkle og lakke! Kan ikke reise på treff med hakk i felge( Det var ikke meg som tok felgen) hehe

 

Men det løser sig!

 

Kjøpe billig du liksom, kjøpt nok billig av meg du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargekoden til compomotive er nok umulig å få tak i. Har prøvd selv. Fikk opplyst av Kollevold at det ikke var noe compomotive ga ut noe info om. De hadde prøvd selv.

Men du ordner det vel selv på et vis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.