Mjøsa: Viktig! Utvidet lokallagsmøte FREDAG 18/8 kl1900 på Statoil Mjøsstranda Gjøvik

Anbefalte innlegg

Burde nesten reklamert for dette i nærliggende lokallag(sforumene) også, for å dra mer folk..

Er jo ikke spes langt ffra f.eks Valdres eller Hadeland til Gjøvik..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Jeg skal nok prøve å dra bilen oppover:) ..og dra med med andre vag folk samtidig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne inviter andre lokallag, men det viktigaste er at medlemma i lokallaga kjem. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehem, hvordan finne man ut hvilket lokallag man tilhører? Er jo kortere for meg å kjøre hit, enn innover til oslo, men etter hva jeg har forstått så tilhører jeg oslo??? Men, anyway, jeg kommer nok en tur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehem, hvordan finne man ut hvilket lokallag man tilhører? Er jo kortere for meg å kjøre hit, enn innover til oslo, men etter hva jeg har forstått så tilhører jeg oslo??? Men, anyway, jeg kommer nok en tur...

Iflg klubbprofilen er du "utenfor lokallag", men det må da være mulig å ordne f.eks Mjøsa eller Hadeland hos noen moderatorer.. :)

http://www.vwaudi-club.no/?s=personProfil&MnID=7468

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle som er medlemer og ikke medlemer i norge er jo velkomen hit. vi kommer også til og ha ganske snart et treff på hamar og lillehammer også. og håper på store oppmøter på alle tre treffa.

disse treffene er for at vi skal vise oss litt frem pluss at ikke medlemer som lurer påmoe kan få svar på det di måtte lurer på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du høyrer selfølgelig til Mjøsa lokallag... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas og jeg tar turen til Statoil vi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått byttet om jobbtiden min den dagen pga detta, så je dukker opp, sjøl om bilen nesten ikke er kjørbar... Men men, kjøres skal det læll!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå viser det seg att jeg ikke får kommi alikevel.. får prøve å møte opp da det blir evnt. i Hamar by;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare jeg som surrer litt, mener nå at gatebil er samme datoen i september og ikke neste helg?? mulig jeg slenger meg med jeg å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kødda jeg da! :P så feil... huff...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt synd det blir langt til den dagen, da vi på hadeland reiser til rudskogen den dagen.ellers hadde vi nok kommet en tur, garantert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt synd det blir langt til den dagen, da vi på hadeland reiser til rudskogen den dagen.ellers hadde vi nok kommet en tur, garantert:)

hva med å "svippe" oppom da ? blir jo selvsagt en god del mil extra! men det får dere bare tåle :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å "svippe" oppom da ? blir jo selvsagt en god del mil extra! men det får dere bare tåle :nana:

Vi reiser liksom litt tidligere på dagen da. ;)

Skal vi liksom kjøre med full bagasje og sånn og så dra rett til Rudskogen og komme fram midt på natta... :confused:: rolleyes

Liksom litt slitsomt å stå opp tidlig på lørdagen å kjøre på banen da. ;)

Nei, reise på formiddagen. Liten sverige tur først og så se på banekjøring og grille før vi tar et par glass på fredagskvelden høres mye bedre ut.

Synd det ikke er noen fra Mjøsa som liker sånt. ;)

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser liksom litt tidligere på dagen da. ;)

Skal vi liksom kjøre med full bagasje og sånn og så dra rett til Rudskogen og komme fram midt på natta... :confused:: rolleyes

Liksom litt slitsomt å stå opp tidlig på lørdagen å kjøre på banen da. ;)

Nei, reise på formiddagen. Liten sverige tur først og så se på banekjøring og grille før vi tar et par glass på fredagskvelden høres mye bedre ut.

Synd det ikke er noen fra Mjøsa som liker sånt. ;)

: smil :

Hehe... Det er nok folk fra Mjøsa som liker sånt og... ;)

Synd at ting kolliderer,

men sidan dette treffet er arrangert for Mjøsa Lokallag,

i utgangspunktet, så tar eg det ikkje så tungt at

andre lokallag ikkje kjem, det viktigaste er at folka i Mjøsa lokallag kjem.

Men selfølgelig så er folk fra heile landet velkomne,

både til dette og seinare treff... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre jobbhelg da, men si fra hvis det blir på Lillehammer, så kommer jeg!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir treff på Lillehammer og i løpet av høsten, stay tuned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke jobbhelg likevel... Hehe...:P Kanskje jeg skulle ta meg en tur likevel? Det er jo bare 22 mil til Gjøvik ;) Men det jeg lurer på, er om det er noen som har med seg klistermerker da? For jeg trenger sårt 2 eller ev 3 stk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke jobbhelg likevel... Hehe...:P Kanskje jeg skulle ta meg en tur likevel? Det er jo bare 22 mil til Gjøvik ;) Men det jeg lurer på, er om det er noen som har med seg klistermerker da? For jeg trenger sårt 2 eller ev 3 stk...

Nei det kan ikkje være så lagt da...

Thomas tar vel med dette han,

samt skiltplater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker nok også opp på statoil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fanken å! han som sku kjøre har kræsja:( da får jeg jo ikke vært med:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens...festen starter på Rudskogen på fredag. :D:D

Dere får cruise dere ned dit istede;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens...festen starter på Rudskogen på fredag. :D:D

Dere får cruise dere ned dit istede;)

word!!!! har dere øvd inn noe nye moves etter våler?? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.