#1 Skrevet August 8, 2006 noen idè til hvordan jeg kan blende vindusviskerhullet bak på min s4 avent etter å fjernet visker og motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2006 Står noen tråder om det andre steder på forumet, men Bilextra, en del bensinstasjoner o.l har slike propper både i svart og i krom som du kan bruke. Det er på en måte en stor skive med mutter på baksiden. Funker fint. Koster en 20lapp eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2006 Brukt gummipropp beregnet for karosseri på min. Limt fast med svart silikon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2006 noen idè til hvordan jeg kan blende vindusviskerhullet bak på min s4 avent etter å fjernet visker og motor ? Sort tette skive kjøpt på Torshov, la litt 3M "neger toy" pakknings list mellom den sorte skiva og den store skiva på baksiden, sitter som støpt og er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2006 takk for tips.. mye finere uten den stygge viskeren.. man har jo ikke behov for å se på hva man harkjørt forbi vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2006 helt rett, og så sparer man noen kilo i tillegg. min var defekt og så da var valget lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...