Anbefalte innlegg

noen idè til hvordan jeg kan blende vindusviskerhullet bak på min s4 avent etter å fjernet visker og motor ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står noen tråder om det andre steder på forumet, men Bilextra, en del bensinstasjoner o.l har slike propper både i svart og i krom som du kan bruke. Det er på en måte en stor skive med mutter på baksiden. Funker fint. Koster en 20lapp eller noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt gummipropp beregnet for karosseri på min. Limt fast med svart silikon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen idè til hvordan jeg kan blende vindusviskerhullet bak på min s4 avent etter å fjernet visker og motor ?

 

Sort tette skive kjøpt på Torshov, la litt 3M "neger toy" pakknings list mellom den sorte skiva og den store skiva på baksiden, sitter som støpt og er tett.

Fjernet bakluke visker.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips.. mye finere uten den stygge viskeren.. man har jo ikke behov for å se på hva man harkjørt forbi vel? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt rett, og så sparer man noen kilo i tillegg. min var defekt og så da var valget lett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.