#1 Skrevet Mai 13, 2004 Legger ut ett par bilder av en god kamerat sin VW Boble 1200 som jeg tok i dag! Sikkert mange av dere "eldre garde" som kan mimre litt over gamledager (ellerno..)...!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2004 Kjempeflotte bilder av en utrolig strøken bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2004 Neimen.. samme farge som min jo. Dette var en fin resto.... masse krom Og bildene var bra! Si til kameraten din at jeg har et stk strøkent og tidsriktig takstativ med trespiler som han kan få rimelig om han har lyst. Mvh KMR Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2004 Mmmm, den var diggbart fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2004 Lækkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2004 Fine bilder og fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2004 Tror jeg har sett den før ja, utrolig tøff! Meget bra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2004 Sinnsyk sprek... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...