Vestfold: Lokallagstreff Torsdag 7. September

Anbefalte innlegg

Bare så dere vet at jeg er i live og jobber med neste lokallagstreff så legger jeg en tråd her nå som blir fortløpende oppdatert så fort jeg vet noe mer om hva vi kan få til...

De som kommer må gjerne melde sin interresse nå, så oppdaterer jeg bare denne første posten med info etterhvert...

 

Starter vel rundt 19 som vanlig, muligens 18 hvis det blir no morro på Møller...

 

Update 1:

Vi har en sak, vi må finne ut hvem som overtar plassen til Danial i styret. B.E. har melt seg, men andre må gjerne gjøre det etter det jeg forstår...

 

ENDELIG UPDATE:

 

Da blir det Q7 test for oss på Møller Tbg. Oppmøte kl 17:30. Bilen er disponibel før så man kan komme fra 17, men dette er en UTSTILLINGSBIL og I K K E en demobil, så her skal man ikke kjøre langt og være SVÆRT så forsiktig. Vi har den da tilgjengelig til kl 19. De har forsøkt å få tak i en demobil, men det lot seg visst ikke gjøre så de har vært veldig greie mot oss bare så det er sagt!!!!!!!!!!!

Klokken 19 blir det pizza på Peppes.

Så ALLE som skal på peppes kan redigere det inn i tråden sin så skal jeg høre om nestleder kan ta en telefon å bestille bord til dere. Jeg kommer kanskje å prøver bil, men har eksamen så jeg skal ikke ut å spise, det får heller bli neste gang.

 

Pizza "påmelding" innen Mandag 4.September!

 

Ang saken om plassen til Daniel i styret legger jeg ut en post på det så tar vi avstemming på nettet...

 

Så håper jeg at jeg ser mange ved rallyløypa 2 dager etterpå også, skal selv en liten tur, som en pause i eksamen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok jeg ja..

 

Noen som har masse pengere å låne meg ?? ( 8000.-) hehe ble lite igjen til resterende av styling og lakk da someren satte igang gitt..

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel mye til for at jeg ikke kommer som vanlig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg!!!!

bare det ikke blir masse overtid på jobben da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg kommer vel jeg også om jeg er hjemme...har foreløpig ingen planer...skal prøve å få bilen igang igjen til møtet : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Har nettopp flyttet til Borre fra Stavanger for å studere ved Bakkenteigen, så jeg er ikke serlig kjent i området men håper på å kunne delta på lokallagsmøtene. Hvis bare noen kunne hjulpet meg litt med å finne fram : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Har nettopp flyttet til Borre fra Stavanger for å studere ved Bakkenteigen, så jeg er ikke serlig kjent i området men håper på å kunne delta på lokallagsmøtene. Hvis bare noen kunne hjulpet meg litt med å finne fram : klø :

 

Velkommen til vestfold...

 

Vi skal nok få ordna deg med... Vi er et par stykker fra nykirke som skal på møte... det årner seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel mye til for at jeg ikke kommer som vanlig :P

Oiida.. Som Martin sier, bare i flertall! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Har nettopp flyttet til Borre fra Stavanger for å studere ved Bakkenteigen, så jeg er ikke serlig kjent i området men håper på å kunne delta på lokallagsmøtene. Hvis bare noen kunne hjulpet meg litt med å finne fram : klø :

 

Velkommentil Vestfold!

 

Hjelp til å finne fram ække noe prøblem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommentil Vestfold!

 

Hjelp til å finne fram ække noe prøblem :)

 

Det høres godt ut, skal bli godt å treffe noen med rette formen for bilsmak igjen, føles til tider som jeg har havnet mitt oppi det værste Volvobolet der jeg bor : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, å bo i Horten/Borre er vel som å bo i Sverige...

Kan døpe om Horten til 240ens hjemby?

Ikke bli fornærma nå Cato og andre medlemmer der borte...vi er veldig glade for at noen nøytraliserer litt med riktige merker slik at de som bor der ikke blir gale men ser fine biler også...he he.

 

Velkommen fra Stavanger skal du være!

 

Høvdingen...

 

Back to topic!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SE ENDELIG UPDATE 30.August.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som det er mange som skal hverken kjøre eller spise her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som det er mange som skal hverken kjøre eller spise her...

 

Hva mente du her Thomas?

 

Letet etter uppdaten som du skrev.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir 8 minus lederen, det blir 7 hvis jeg kan regne og ingen ombestemmer seg! (Regner selvfølgelig også Dag som 'bankers'!)

Vi kommer i hvertfall 2 stk, og tipper alle andre som har meldt seg på også kommer! Eller hva? Updaten står i første posten, og ikke i den siste posten til Thomas.. (Som sikkert mente 30. AUGUST.!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra det jeg kan se så er det 6 stykker som kommer til torsdag. Regner da med at dette også er en gjeng som skal ha pizza. Jeg bestiller bord til 6.

Jeg kan desverre ikke komme på torsdag heller, men dere får ta en pizzabit for meg også.

 

Edit: var litt sen der jeg BE, men minus meg blir det 6 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TYPISK!

Når jeg har flytta får dere kjøre Q7! Det er dårlig gjort : bråk :

Kanskje jeg skal ta meg en tur !? : klø : Har fri både torsdag og fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda om ikke den JƤ%A : fis : dag jobben kommer i veien med uforutsett overtid, er jeg med på torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sept er nå Aug....er retta BE...he he.

 

Og ja, update i første posten står det vettdu Kjartan...Skrev det bare for å få litt fart i folket her......

 

Daniel...forventer å ha deg som Q7 makker... KOM!!!

 

PS: kommer man før 17:30 så spør etter Ragnar og oppfør dere pent... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bord bestillt til kl.19:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke tid, men må nesten få sagt hei og ta en titt på Q7´n.

 

Rekker nok ikke pizza ettersom jeg har en avtale klokken 1930... Jeg hater å gå glipp av pizza : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen... I dag var det seff en sånn dag da man ikke kunne noe.. sitter på jobben enda.. : bh : så jeg rekker ikke prøve kjøringen..: mad :

Rekker nok ikke pizza heller.. : gråter ::rolleye:

Har trenings time da.. : faint :

 

Spis og kos dere mye gutta.. Og dame® : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.