#26 Skrevet September 8, 2006 Takk for et hyggelig treff Vi snakkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 8, 2006 [/b] Takk for et hyggelig treff Vi snakkes! Ja jeg må også takke som hyggelig treff, virker som om dere har fått til et kjempehyggelig miljø her på feil side av fjellene. Ser allerede frem til neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 9, 2006 det var avstemning på styremedlemsplassen under pizzaen i går. Det ble bestemt at BE tar over min plass i styret! Lykke til BE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 9, 2006 Først må vi vel se om noen skriver seg på tråden om styre plassen..må jo være litt demokratisk her da. La andre få en sjanse liksom, BE er vel ikke veldig iverig på den plassen (hvis ikke han har forandra mening siden sist da)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 9, 2006 Først må vi vel se om noen skriver seg på tråden om styre plassen..må jo være litt demokratisk her da. La andre få en sjanse liksom, BE er vel ikke veldig iverig på den plassen (hvis ikke han har forandra mening siden sist da)... hehe.. BE sa han hadde lyst og ingen andre sa de hadde lyst så da er vel valget enkelt? Nå har vel den tråden ligget ute noen uker uten at noen har meldt sin interesse, men hvis du vil dra det ut så gjerne for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 10, 2006 Okei, ingen gadd å skrive noe referat, så jeg får prøve! Når AB og jeg kom til Møller, var vel Dag, Daniel, Martin, Joakim, Andreas, Charlotte, Thomas, og Thomas der, og Cato kom mens vi slarvet. Noen av de var ute og kjørte Q7 allerede, så vi pratet litt, og tok en tur innom og kikket på de nye bilene. Jeg har igrunn aldri vært noen stor fan av hvite biler, men det stod en hvit A3 Sportback med hva jeg bare kan betegne som 'Sort gti-styling', skikkelig rå faktisk! Men tilbake til Q7-test: Bilen var ENORM. Men det var igrunn helt til en satte i gang med å kjøre, da var den helt 'normal' igjen. Nå er sammenlikningsgrunnlaget en 10 år gammel Cabrio, en 14 år gammel S4 og en 23 år gammel Celica Supra, så det er vel kanskje litt dårlig.. Uansett var den svært stabil til å være så stor, og jeg syntes de hadde fått fin balanse størrelsen til tross, og særlig i 'dynamisk' fjæringsinnstilling. Andre fiffige ting som gjorde til en artig opplevelse, var bl.a ryggekamera og 'serveringsbrettet', hvor Martin krevde servering! Etter at vi var ferdige med å prøvekjøre, gikk turen til Peppes pizza, hvor vi 8 som var igjen bestilte '4 ringer', dvs. 4 store pizzaer. Tror de fleste var ferdig rundt 21:30-tiden, men rett gjerne hvis noen andre har mer/riktigere info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 10, 2006 A3 Sportback og Martin og Bjørn Eirik som konstaterer at A6 også duger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 10, 2006 Q7 er en mektig kjærre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 10, 2006 Martin forlanger flymat, men får pizza etterpå istedet. Må ha vært turistklasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 14, 2006 Faen at jeg ikke fikk vært der ass.. Begynt i fast stilling på Optura. Så nå har jeg sjansen til å tjene litt penger. Så da mååå jeg bare gjøre det som kreves.. Next time boys!! And girl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...