#1 Skrevet August 8, 2006 Noen som vet hvor denne sitter? Sitter den i instrumentpanelet eller er det bare displayet? Min funker kun på turbotrykk, hvor langt jeg har igjen å kjøre på bensina jeg har og hvor lenge jeg har kjørt. Alt som har med utregning av snitt forbruk og sånn funker ikke.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2006 Ligger kun i display ja. Er noe dog noe styregreier på spakene, samt en kobling i releboksen under sparkepanelet. Du kan jo se om det er kontakt ned dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2006 Ligger kun i display ja. Er noe dog noe styregreier på spakene, samt en kobling i releboksen under sparkepanelet. Du kan jo se om det er kontakt ned dit. Det er kun displayet ja. Okay..takker. For har komplett instrumentpanel liggende serru Fulgte med bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2006 Du har ikke kabelsett og hendler til overs da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2006 Du har ikke kabelsett og hendler til overs da..? Heh. Nei..Fikk med et instrumentpanel til en bil som har 92 000 km hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...