#1 Skrevet Mai 14, 2004 Siden jeg sikkert ikke har fått alle i lokallagets epost adresser, og at det kan være interresant for flere utenfor lokallaget, limer jeg inn mailen som er sendt til lokallagsmedlemmene her : vel også på tide at vi får til faste møtedager. Jeg og Nikolai har blitt enige oss i mellom at vi i første omgang bare må sette en dag. Å få dette til å passe for alle er nok desverre umulig. I første omgang tenkte vi vi skulle prøve oss med èn gang i måneden, og da den første søndagen i hver måned. Om vi møtes i 17.00-18.00 tiden så kunne vel denne dagen passe for de fleste? Har tatt utgangspunkt i at vi møter ved Toys R Us hvor vi hadde lokallagstreffet. Her er det McDonalds osv også så det går an å ta en matbit i samme slengen. Regner med at dette er det mest "sentrale" for Østfold, med tanke på at vi er medlemmer fra både Mossekanten, indre Østfold og Halden ++ Neste lokallagsmøte blir da søndag 6.juni.>> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2004 *lukter en kjøretur over til kosebamsen knut* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2004 Er ikke ofte jeg bruker stygge ord på forumet, men hva f*%&* Kristian?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2004 Trodde du tok en fleip... Må jo det sånn som du ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2004 Jeg var hos Kjell på Dinitrol i dag lørdag 15 mai og han foreslo at vi kunne ha lokaltreffene hos han, og det synes jeg var en meget bra ide hva synes dere? Han har en stor parkeringsplass og et kjempeflott verksted og man har mulighet til å se under bilen for dem som måtte ønske det. Vi i klubben får en fin avtale hvis vi vil ha understellsbehandling på bilene våre vi så burde støtte opp om Kjell og hans firma. Jeg kommer til å benytte meg av han til understellsbehandling av begge Audiene mine, og det skal vist KRS også gjøre hørte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2004 Stemmer det Elling. Jeg skal ha behandling av bilen hos Kjell. Snakket med han om å ha treffene der ja, og syns også det er en god ide. Toys`r`rus ble i hovedsak valgt fordi det er lettere å finne for de fleste, men det er ikke værre enn at vi kan sette et klokkeslett som vi møtes på f.eks Quality Hotel og kjører sammen opp. Ellers har jeg jo laget en veibeskrivelse til Sarpsborg Dinitrol senter som jeg skulle tro er ganske grei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2004 Det høres jo forsåvidt greit ut å møtes hos han, men hadde det ikke vært lurt å gjørt det på en kaffe` eller noe lingnene? By the way på solli eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2004 Det er litt praktisk å ha det et sted en kan få mat da. Men det går vel an å bestille mat opp dit da. Kanskje du kan få han til å sponse pizza? :-) BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2004 Noe av det jeg har tenkt på også.. Et sted hvor man kan få seg noe å spise på, hvor andre kan se oss ( gjøre oss synlige ) og hvor andre som ikke er medlemmer av klubben kanskje kan fatte litt interesse. Kjører på Toys som først avtalt da, her er det Subway, Statoil, McDonalds og DollyDimples, noe for enhver smak skulle en tro. Vi kan evnt ha treff på andre dager hos Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...