Anbefalte innlegg

Golfen har en tendens til å "henge" litt på turtall.. Den første turen om dagen, pleier den å henge noen sekunder på ca 4000 omdreininger. I tillegg er den seig rundt 2000. Uten å gå i detaljer :rolleye: så gikk bilen fortere, serlig i høy :rolleye: fart før i vår, men husker ikke om det var før eller etter jeg monterte k&n filter.

Har i lengre tid lurt på om det er snakk om gåen LMM, så i dag begynte jeg å kikke litt på det. Når jeg starta bilen uten LMM tilkoblet (dro ut kontakt) så gikk bilen mye renere, og jeg fikk en mye større følelse av gassrespons over hele registeret. For meg høres det derfor ut som om dette ER feilen, men hva tror dere? Skader det bilen å kjøre uten LMM tilkoblet?

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt hvordan du fikk motoren til å gå i det hele tatt uten lmm, min og regner med de fleste andre vil ikke starte eller gå uten den. den skal jo tross alt sende info til ecu om hvor mye luft og sånt som kommer inn, og dermed justere drivstoffspruten i forhold.

meeeen er jo mulig jeg tar feil : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har hørt det jeg også.. En kamerat av meg som jobber som oppretter lærling hos Albjerk Auto sa at på noen (nyere?) biler, ville det ikke starte.. Men ikk'no problem på golfen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går fint på omtrent alle "våre" biler. styreenheten vil skjønne dette og sette opp ett basic program. den er nok defekt på din bil. kan være lurt og få renset og grunninstilt gassspjeldet ditt også. (tendens til og fuske)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går fint på omtrent alle "våre" biler. styreenheten vil skjønne dette og sette opp ett basic program. den er nok defekt på din bil. kan være lurt og få renset og grunninstilt gassspjeldet ditt også. (tendens til og fuske)

Med "den", mener du LMM??

Var hos Albjerk Auto (Møller) i dag og bestillte time for bytte av reg reim, no bremseklosser og at de skal sjekke det opp.. 7 September, så er bare å vente.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "den", mener du LMM??

Var hos Albjerk Auto (Møller) i dag og bestillte time for bytte av reg reim, no bremseklosser og at de skal sjekke det opp.. 7 September, så er bare å vente.. : bh :

JEPP:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.