#1 Skrevet August 9, 2006 Hei. Airbag lyset mitt lyser og det er veldig irriterende. Det har lyst helt siden jeg kjøpte bilen, men han jeg kjøpte bilen med sa at det bare var å resette feilkodene med vag-com. Dette har jeg prøvd, men feilen kommer opp igjen med en gang. Feilen som kom opp var noe med airbag tenningsmodul eller noe sånt. Hva er dette? er dette noe med tenningslåsen, eller kan det være sensoren i ett av setene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2006 Feilen på et norskspråklig apparat ville blitt noe i nærheten av: Airbag i fører/passasjersiden tennsats motstandsverdi for høy/lav. Dette beskriver da feil på airbag i ratt eller dashboard avhengig av eksakt tekst. Feil på airbag i setet blir omtrent slik: Sideairbag i fører/passasjersiden tennsats motsandsverdi for høy/lav. Hvis feilen er i ratt airbag er det som regel sleperingen/ledningsspolen bak rattet eller selve airbagen som er defekt. Feil i seteairbag er som regel dårlig forbindelse i gul kontakt under setet eller selve airbagen. Har forøvrig ingenting med tenningslåsen å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2006 Takk for svar :-) Skal prøve å få koplet opp mot vag-com og ta eksakt feilmelding iløpet av helgen eller noe. Kontakten under setet sier du? er det mye styr å plukke ut setet da? bare å løse de to skruene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2006 Har beskrevet hvordan i denne tråden. Ikke vanskelig. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60189 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...