#1 Skrevet August 9, 2006 noen på GK eller rundtbaut som har en 2.2 WG til overs? jeg solgte jo min til øystein, og no trenger jeg den.. hehe borgen? tobben? noen som vet noen i åles som pulverlakkerer? skulle ha pulverisert et topplokkdeksel. hørte om noen i molde som driver med slik morro, men har vi ingen lokale helter? trenger også å få dreid av litt på mine 16v KR stempler i et forsøk på å jekka ned kompen litt, er det 1) noen som har hidden på størrelsen på brennkammeret og sylinderen slik at det går ann å regne seg frem eller 2) noen som har gjort det før og husker hvor mye det er fornuftig å ta for å havne ned på 8,5-9:1? og 3) hvilke firmaer utfører slikt? mr blindheim skal sjekke på breivika motorverksted i morgen, de skal hone blokken, men er usikker på om de også dreier ned stempler. gulle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2006 noen på GK eller rundtbaut som har en 2.2 WG til overs?jeg solgte jo min til øystein, og no trenger jeg den.. hehe borgen? tobben? noen som vet noen i åles som pulverlakkerer? skulle ha pulverisert et topplokkdeksel. hørte om noen i molde som driver med slik morro, men har vi ingen lokale helter? trenger også å få dreid av litt på mine 16v KR stempler i et forsøk på å jekka ned kompen litt, er det 1) noen som har hidden på størrelsen på brennkammeret og sylinderen slik at det går ann å regne seg frem eller 2) noen som har gjort det før og husker hvor mye det er fornuftig å ta for å havne ned på 8,5-9:1? og 3) hvilke firmaer utfører slikt? mr blindheim skal sjekke på breivika motorverksted i morgen, de skal hone blokken, men er usikker på om de også dreier ned stempler. gulle. Ta kontakt med Kjetil Ose på Ørsta Stål............han ordna pulverlakking i alle regnbuens farger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 Har wastegate, men hadde tenkt å selge wastegate og turbo samlet..men er du snill skal du få kjøpe wastegaten..bare å komme med bud:) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...