Anbefalte innlegg

Akkurat kjøpt meg en s6 2.2t aan. 95 mod. og den er veldig vanskelig og starte når den er varm.(helt normal ved kald start) ikke def temp føler. og den er chippet. noen som har noen forslag? typiske feil på disse?? alle svar mottas med stor takk!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje halgiveren ikke er helt frisk ? Det var feil på min AAN med samme problem i alle fall.

Hvis du kjenner noen med VAG-COM kan de sikkert se om det er lagret noen feilkoder.

R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje halgiveren ikke er helt frisk ? Det var feil på min AAN med samme problem i alle fall.

Hvis du kjenner noen med VAG-COM kan de sikkert se om det er lagret noen feilkoder.

R

ok. takk. men har lest av feillager og det var ikke lagret noen feil... det er litt rart. men jeg skal sjekke føleren!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sønn med en chippa 200 TQ med 2,2. Den ble frisk i forhold til startproblemer i går etter besøk på Flissundet motorservice. Det var bensintrykket som var for høyt. Tror de justerte ned fra 7 til ca. 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble det noe ornings her?.. jeg har samme problemet!... kom plutselig, er det under 20 grader ute, så starter den fint, er det over 20 så må man ofte dra flere ganger på starter'n... går helt vanlig ellers.. (vet tråden er gammel :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det ikke genereres feil, kan den (hallgiveren) fuske. Prøv å spraye på litt kjølespray (eller lightergass med litt forsiktighet og god lufting!!) før du starter varm motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vis det der den hall giveren da... burde det ikke da vært sånn litt av og til? er hver eneste gang vis jeg har vært ute og kjørt og den står 5min og utover... starter jeg opp igjen innen noen minutter er det ingen problemer =) muffens...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at den varmes mere når motoren stoppes, men det var litt rart, da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.