Sensommertreff i Telemark 02.09.06 med utstilling og cruising! (AVLYST!)

Anbefalte innlegg

Vi følger opp suksessen fra tidligere år og ønsker herved å invitere alle sammen til sensommertreff i regi av Telemark lokallag. Som tidligere vil treffet finne sted hos den lokale VAG forhandleren Grenland Auto.

 

 

 

Tidplan for treffet er som følger:

 

09.00 - Portene åpner

 

10.00-14.00 - Utstilling og jurybedømming av bilene.

 

14.30-15.00 - Crusing i Grenlandsområdet

 

15.00 Premiutdeling, grilling og sosialt på foreløpig hemmelig sted! ;) Dette vil være endestasjonen for cruisingen. Det vil forhåpentlig vis være gode muligheter for fotografering og slikt her også!

 

 

 

Det vil bli premiering for topp 5 VW og Audi, diverse aktiviteter og mulighet for å kjøpe noe å fylle magen med. Grenland Auto stiller også med en rekke nye og brukte biler dersom noen skulle være på jakt etter noe nytt..

 

På cruisingens endestasjon vil vi stille med grill, så her er det bare å ta med seg familie, venner og grillmat!

 

Grenland Auto ligger i Porsgrunn kommune, kun drøye 2 timers kjøring fra Oslo, og 2,5 timer fra Kristiansand.

 

Det vil være gratis for alle som ønsker å se, men vi det vil koste 50,- pr. bil.

 

Ønsker alle hjertelig velkommen, og at folk stiller opp slik at dette blir et vellykket treff!

 

(Detaljert veibeskrivelse kommer senere!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette Kjetil! Håper da at mange tar turen i år igjen!! Jeg kommer hvertfall!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grunn av omlegging av vei pga veiarbeid på Vallemyrene vil det ikke være mulig å avholde treff på Grenland Auto i høst! Det vil gå en midlertidig omkjøring over parkeringsplassen på utsiden, og da egner det seg dårlig å ha utstilling midt på denne veien...

 

Vi har derfor i samråd med GA derfor valgt å avlyse årets treff, og heller jobbe videre mot et til neste år. Etter vår mening vil det være en dårlig løsning å komme opp med "hasteløsninger" bare for å få det unna.

 

Beklager dette på det sterkeste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Jeg som ble så glad når det endelig var ett treff som jeg ikke hadde trengt å kjøre 30mil for å komme til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øøøhhh regner med at dette er en dårlig spøk....vi har jo venta på info om dette treffet et halvt år. Du kødder nå Kjetil:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner også med dette er en dårlig spøk?! Buuuuuhuuuuuu...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke avholde treffet som planlagt, men på et annet sted i Grenland ? Vi har jo mange alternative plasser det er mulig å avholde treff. Må vel ikke nødvendigvis være på GA hver gang.

 

Hva med parkeringsplassen ved Biltema. Masse plass. Her er det avholdt mange treff tidligere med bra gjennomføring. Eller hva med å skape en litt mer spesiell ramme rundt treffet i den gamle "næringsparken" på Skotfoss. Mange gamle bygninger som kunne skapt en veldig spesiell ramme rundt treffet. Egner seg jo bra ift. å ta bilder også her.

 

Er vel litt tynt å avlyse et nylig annonsert treff pga en omkjøring som vel iallefall GA burde visst om lenge.

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den støtter jeg fullt ut Kristian, Er vel også sikkert mulig at GA kan stille med noen biler osv der vi kanskje kunne hatt et sted. Snakket litt med div. folk i klubben, og de er også enige om å ha et treff, bare bytte til et annet sted med samme opplegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg. Jeg personlig har ikke veldig mye tid til å være med å "rigge" istand et treff, men syns det hadde vært moro med et tilskudd på treff-fronten i Grenland. Vi har jo hatt bra fremmøte på sånt før. Mange fine biler og ivrige sjeler i distriktet vårt.

 

Spør dere Claus på Biltema, er han sikkert positiv til å la klubben bruke p-plassen der oppe. Flere bilklubber som har fått tillatelse før. Masse fin utstillingplass. Fort å dra igang ei pølse/vaffelbu i regi av et idrettslag e.l., samtidig som Biltema har sanitæranlegg, det ikke er veldig langt til nærmeste butikk/spisested osv. Et Skotfoss-alternativ trenger vel sikkert noe mer planlegging, selv om det fort kunne blitt noe utenom det "vanlige".

 

Hva med å få Lassen Auto til å rydde plassen sin? Dra igang en allè av utstilte biler fra Bedriftsveien og inn mot Elite Auto, Nord Marin, H&S og "klubblokalene". Hadde vel vært plass til noe biler i området her også...

 

Hadde vært veldig moro om det ble noe treff før høsten og vinteren setter inn for fullt.

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil med dette også beklage at det dessverre var nødvendig å avlyse

treffet 2 sept, og vil samtidig forsøke å synliggjøre hvorfor det ble slik.

Mellom Ford Grenland og Grenland Auto skal det bygges en rundkjøring med en undergang .

Denne byggingen er noe forsinket, og vesentlig mer omfattende enn først antatt . For å si det mildt, det er tenderer til kaos på dagtid. Om en uke eller to skal trafikken omdirigeres inn på tomta til GA ( i den delen av området hvor bilene var oppstilt i fjord . )

Når denne forsinkelsen og omdirigeringen og kaoset ble et faktum, var det ikke mulig å

gjøre annet en å avlyse treffet.

 

Så kan man selvfølgelig mene hva man vil om denne avlysningen, og forsøke å finne

kjappe løsninger for å få til et erstatningstreff …. å i den sammenhengen synes jeg det er litt merkelig at det popper opp forslag her på forumet og i andre fora om alternative treff steder og mulige løsninger, når det er slik at man faktisk ikke gidder å gå i bresjen for å få til noe som helst, eller i det minste være litt engasjert og interessert i hva som foregår. ( Er selvfølgelig klar over at det finnes unntak her ja. )

 

For å si det på en annen måte – det ligger vanvittig mye arbeide i å arrangere å planlegge et treff, og jeg nevner et noen stikkord – toalett – strøm – kanskje litt husly hvis det skulle bli regn og vind – noen som vil sponse en annonse – noe å bite i – aktiviteter og stands, og ikke minst en kontaktperson mot media for å få litt gratis og positiv omtale om klubben og treffet.

For å si det slik ….. et treff er ikke arrangert på et øyeblikk !

 

For ordens skyld !

Dette er ikke ment som et oppgulp eller en pekefinger til enkeltpersoner, men snarere en liten påminnelse om at et treff definitivt ikke blir til av seg selv !

Er du medl, er det kun ’’deg det kommer an på’’ om det blir det ene eller det andre.

 

Mvh

 

Tommy Nikolaisen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med mye av det du skriver ovenfor Tommy men er også veldig enig med det Kristian skriver. Klart det må arrangeres et treff på slutten av sesongen.

 

En annen ting som provoserer meg er at Trådstarter legger inn treffet den ene dagen og avlyser den andre dagen. Høres ikke mye gjennomtenkt ut spør du meg. Blir jo nesten som å pisse i buksa det her jo gleden er kortvarig med andre ord. Helt siden valgmøte ved juletider ifjor spurte jeg om det ble noe treff, klart vi skal ha treff fikk jeg til svar. Har siden den gang etterlyst info på hvert møte men har fått til beskjed om at det skulle være en overaskelse å det ble det jo mildt sagt: eek :

 

Så hvorfor skulle vi ikke få til det her da, tror det er mange med meg som har lyst på et treff som en avslutning på en litt laber sesong. For ikke å snakke om muligheten til å øke aktiviteten i lokallaget vise at vi er her noe som faktisk skjer når noen gidder å arrangere noe sånt. Vi har jo også en ivrig gjeng fra øvre Telemark med mye bra biler som jeg tror vil stille sterkt.

Jeg er ihvertfall klar som et egg..........Snakkas;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg ble litt skuffa jeg også da dette var det eneste treffet jeg hadde kommet på i år...

 

Skjønner på en måte avlysinga pga mye jobb å tenke litt alternativt, men med riktige folk rundt burde det ikke være noe problem.

 

Lager dere et treff etter 16. Sept (eksamens tid nå) skal iallefall jeg komme tror jeg og prøve å dra med meg en stor gjeng fra Vestfold.

 

Tenkte å foreslå den 23.Sept, men da er det jo autoshow så det funker vel dårlig...

 

Men hva med Søndag 17.Sept liksom....?

 

Bare noen tanker fra nabo fylket....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjedelige greier..

 

Hadde nok kommet en gjeng ifra rjukan... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil ikke bli noe treff i Telemark i år, Det er pga at det er så altfor mye som må planlegges på nytt, og det er ikke bare å flytte over planene til Kjetil B. Håper dere har forståelse for dette, uten at jeg behøver å gå noe dypere, og ønsker dere alle hjertelig velkommen til treff i TELEMARK 2007!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ønsker dere alle hjertelig velkommen til treff i TELEMARK 2007!

 

Da velger jeg iallefall å stemme på Freddy som treffansvarlig! Jeg kommer iallefall IKKE til å ha noe med dette treffet å gjøre!! Vi som jobbet frem mot det planlagte treffet denne høsten la ned relativt mye forarbeider for dette, og jeg har vel ikke hørt annet enn syting og klaging.

 

Hvis dere vil ha et treff i høst er det vel INGEN som står i veien for dette, problemet er vel bare at dere må gjøre det selv! Som de fleste er klar over (?) så bor jeg nå i Oslo, og dette gjør det ekstra problematisk å bare "hive" sammen et nytt treff. Det ble gitt klar beskjed om dette på valget i fjor, så det bør ikke være noe å klage over i ettertid...

 

Når det gjelder treffet som skulle vært så det lenge ut til at vi skulle klare å arrangere dette, men fikk endelig beskjed om at det ikke ville være mulig samme dag som innlegget ble lagt ut! De aller fleste skjønner vel at dette ikke er noe vi rår over!??

 

Lykke til med treff i 2007 iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint at du kom med en forklaring her Kjetil....har ikke planer om å ta fra deg jobben som treffansvarlig. Var vel kanskje litt irritert når jeg skrev innlegget mitt over. Så foressten at det var en som sletta et innlegg han la inn her i går....pingle:nana:

 

Har full forståelse for avgjørelsen som er tatt regner med at det er en del arbe og få ditta te.....så får vi heller satse på et treff til neste år;)...............Snakkas: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så foressten at det var en som sletta et innlegg han la inn her i går....pingle:nana:

 

Ikke sant...og kan man ikke stå for det man skriver så lar man være å skrive det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd dette, men det er visse ting men ikke rår over som f.eks veiarbeid. vi får heller se frem til et flott treff i 2007, og håpe vi ikke mister kjetil som treffansvarlig for jeg mener han gjør en flott jobb: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.