Anbefalte innlegg

Heisann! Ny på forumet her! Lurte på å bestille øvre og nedre S4-grill til min A4 (8E). Vil den nedre passe på den originale fangern? Med noen modifiseringer selvfølgelig? Eller passer den ikke i det hele tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nedre passer med modifisering ja.. Skal snart igang med dette selv på konebilen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Badowski har gjort dette på sin bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er delenummerne

 

Delenummer på S4 grill øvre og nedre:

 

8E0 853 651 D 3SR Øvre grill S4

8E0 807 647 B 3SR Nedre grill S4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for delenummerne og tilbakemeldingene! Men sitter i England og har tenkt å bestille fra vagparts. Bestilte faktisk for to dager siden, men det betalingssystemet de bruker var det noe galt med så pengene ble trukket men ingen vare sendt. Snakka med dem, og jeg skal prøve igjen idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mykje må det modifiserast?

Litt spesifikt... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=58

 

Dette gjelder for s4 gitter i standard fanger, litt usikker på helt hva som skal til på S-line men er vel 1/2-1t jobb med dremel hvis jeg har fått det med meg rett... Mener S4 grillen er litt for dyp på en måte... Crome ringen blir også liggende litt utenfor ramma på s-line fangeren... Kunne kanskje vært en ide for deg å fulgt guiden over og moddet s4 gitteret inn i chrome ramma til S-line grillen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig en grei jobb å tilpasse den nedre grillen. Bruk en Dremel og litt tålmodighet. Et lite tips er at du kapper grillen i overkant og ikke i nedkant. Det ser bedre ut. Du må lage nye fester til grillen, når du skal ha den inn i fangeren igjen. Her lager du til noe smart:) Resultatet er helt supert! Anbefales på det sterkeste. Her er min med S4 oppe og nede.

 

CIMG0242.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal modifisere den med en gang, eller la den ligge til jeg har råd til å kjøpe meg S-line fronten. Må vel gjøre det etterhvert... Bare kjøpe bakspoiler først. Mye som må gjøres...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.