S-line bakspoiler til A4 (8E)

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster denne hos Møller? Sendte dem mail, men dem har ikke svart enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe den herfra hvis det er noe å spare på det!

 

Hadde også vært veldig behjelpelig om noen kunne fortalt prisene på S-line

- Frontfanger

- Bakfanger

Regner med at det er best å bytte hele for å slippe all modifiseringen?

 

Takker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster denne hos Møller? Sendte dem mail, men dem har ikke svart enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe den herfra hvis det er noe å spare på det!

 

Hadde også vært veldig behjelpelig om noen kunne fortalt prisene på S-line

- Frontfanger

- Bakfanger

Regner med at det er best å bytte hele for å slippe all modifiseringen?

 

Takker

 

Har svart deg på dette spm i prosjekttråden min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster denne hos Møller? Sendte dem mail, men dem har ikke svart enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe den herfra hvis det er noe å spare på det!

 

Takker

 

Hvis du ikke kjenner noen i Møllersystemet og bare får klubbrabatten er det lønnsomt å handle i England.

http://www.vagparts.com har bra priser sammenlignet ned her hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett på prisene til vagparts, men har ikke noe spesielt å sammenligne med... Kjenner vel en, men ikke direkte. Det er gjennom noen andre venner, så jeg vet ikke hvordan det vil fungere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-line bakfanger til avant med utsparing til potte på hver side ligger på ca 2300,- her i norge. Har du noen pris på den i england eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilsjapper er det som regel det samme problemet med. Svarer aldri på mail. Sendte mail til møller og til en audi-forhandler like ved der jeg bor i England. Har ikke hatt mulighet til å dra innom dem enda. Ringte dem også, men da ville han ha chassinr. mitt. Kanskje jeg kan ta med delenr jeg har fra forumet. Får se om jeg får tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dette delenr. du har: 8E09 807 521G GRU

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke skrevet ned noen enda, da jeg ikke vet om jeg får tid til å dra innom denne lørdagen. Og uansett så sa han at de hadde bestillingstid på delene. Jeg drar fra landet i slutten av august, så jeg vet ikke om jeg rekker det! Bestilte S4-grillene fra Vagparts idag. Får bare håpe at de er her innen jeg drar. Ville bare sjekke prisene her og kanskje ta med bilen neste gang jeg er her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.