#1 Skrevet August 9, 2006 Hvor mye koster denne hos Møller? Sendte dem mail, men dem har ikke svart enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe den herfra hvis det er noe å spare på det! Hadde også vært veldig behjelpelig om noen kunne fortalt prisene på S-line - Frontfanger - Bakfanger Regner med at det er best å bytte hele for å slippe all modifiseringen? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2006 Hvor mye koster denne hos Møller? Sendte dem mail, men dem har ikke svart enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe den herfra hvis det er noe å spare på det! Hadde også vært veldig behjelpelig om noen kunne fortalt prisene på S-line - Frontfanger - Bakfanger Regner med at det er best å bytte hele for å slippe all modifiseringen? Takker Har svart deg på dette spm i prosjekttråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 Hvor mye koster denne hos Møller? Sendte dem mail, men dem har ikke svart enda. Er i England og tenkte kanskje å kjøpe den herfra hvis det er noe å spare på det! Takker Hvis du ikke kjenner noen i Møllersystemet og bare får klubbrabatten er det lønnsomt å handle i England. http://www.vagparts.com har bra priser sammenlignet ned her hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2006 Jeg har sett på prisene til vagparts, men har ikke noe spesielt å sammenligne med... Kjenner vel en, men ikke direkte. Det er gjennom noen andre venner, så jeg vet ikke hvordan det vil fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2006 S-line bakfanger til avant med utsparing til potte på hver side ligger på ca 2300,- her i norge. Har du noen pris på den i england eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2006 Bilsjapper er det som regel det samme problemet med. Svarer aldri på mail. Sendte mail til møller og til en audi-forhandler like ved der jeg bor i England. Har ikke hatt mulighet til å dra innom dem enda. Ringte dem også, men da ville han ha chassinr. mitt. Kanskje jeg kan ta med delenr jeg har fra forumet. Får se om jeg får tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2006 Er det dette delenr. du har: 8E09 807 521G GRU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2006 Har ikke skrevet ned noen enda, da jeg ikke vet om jeg får tid til å dra innom denne lørdagen. Og uansett så sa han at de hadde bestillingstid på delene. Jeg drar fra landet i slutten av august, så jeg vet ikke om jeg rekker det! Bestilte S4-grillene fra Vagparts idag. Får bare håpe at de er her innen jeg drar. Ville bare sjekke prisene her og kanskje ta med bilen neste gang jeg er her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...