#1 Skrevet August 9, 2006 Trenger forskjellig isolasjon til slanger, kabler, innerskjerm, grenrør og downpipe. Noen som selger slikt (band, tape, matter osv.) her i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2006 BUMP! Trenger svar på dette fort, da det haster som F***! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 Jeg tok med fra jobb idag Jahn.. Bare å hente Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2006 Jeg tok med fra jobb idag Jahn.. Bare å hente Mvh Høres bra ut Alex! Ringer deg, så stikker jeg sikkert utover til deg en tur i løpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2006 Høres bra ut Alex! Ringer deg, så stikker jeg sikkert utover til deg en tur i løpet av helgen. Heilt greit.. Regner med jeg bor på verkstedet i helgen om jeg får delene mine imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...