#1 Skrevet August 10, 2006 Prosjekt Hastverk trenger gummi til BBS-felgene. Noen som har noen brukbare 195/50R15 med greit mønster til overs? Haster! Skal til Rudskogen om en uke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2006 Mulig jeg har noen dekk hjemme.. men er usikker på dimm'en her jeg sitter nå.. skal sjekke med en gang jeg kommer hjem fra jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2006 Hvis de er fra 80'en din, så passer de nok ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2006 Da har jeg nok ikke hehe Vist jeg ikke husker feil så er det 195/65/15 jeg hadde på 80'en min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2006 Kan nok stemme det ja, ballongdekk i forhold til 50-profil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2006 har 2 stk greie 195/50 15 som ligger i garasjen. kr.300,- for begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2006 har 4 stk liggende å slenge.. 2 er bra, gikk bare noen km i fjor høst, før snøen kom, og 2 er helt greie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2006 Men du bpr da ikke på Agder, Luis, blir litt tungvint å hente da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2006 Fikk tak i 4 gode dekk for 400 kr på Bilomsetningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2006 bra det ordna seg da, veit jeg ikke bor i agder, men siden du skrev att du skulle til skogen neste helg, så da kunne jeg ha tatt de med dit f.eks;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2006 bra det ordna seg da, veit jeg ikke bor i agder, men siden du skrev att du skulle til skogen neste helg, så da kunne jeg ha tatt de med dit f.eks;) Såklart. Da kunne han ha kjørt på felgene ned dit, så kunne du bare ha kasta dekkene på felgen og blåst inn litt luft, så hadde alt blitt som det skulle. Hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2006 Siden Per har fått tak i dekk, stenges tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...