Strammer til profilreim A6 TDI 96mod

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ska ha en slik strammer til profilreim.... er ikkje helt 100% sikker på kva det er... men fått beskjed om at den er dårleg og må skiftest ved regg reim skifte....

Javel tenkte eg... ka koster denne da??? tenkte meg rundt en 1000kr....men neida 4401kr på Møller..... er dette ikkje jævli dyrt?????

nåken som veit 100% sikkert ka dette er??? og er ikkje det muleg at eg får fat i denne billigere ???

 

Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strammeren til profilreima er nettopp det. Dvs. et fjørbelastet løpehjul/rulle som strammer opp slakken i profilreima. Profilreima er den reima som drar rundt f.eks dynamo, vifte, servopumpe etc.

 

Dette løpehjulet sitter da sammen med en brakett/feste for å få skrudd fast mekanismen på motoren. JA, desverre, disse er kostbare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette vanlege og skife når en skifter register?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke om den ikke er dårlig...

Uansett så finner du sikkert denne delen billigere på Mekonomen eller noe slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.