#26 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Men bruk kun en dråpe i hjørnet på ringen. Måtte bare :D:D hjørnet på ringen vetdu!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen Måtte bare :D:D hjørnet på ringen vetdu!!! Ikke det hjørnet da VEIT du.......vet vel ikke at det er et hjørne på en ring på den måten du tenker på. Men Hadde du sett ringen hadde du skjønt det:D :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 1, 2004 har hasteskrudd ut instrumentpanelet nå, og ser at jeg får inn ringene fra baksiden... men så måtte jeg banne litt, hadde faen ikke igjen noe superlim!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 1, 2004 hva slags lim har dere brukt til denne jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø Da var ringene på plass..var ikke så komplisert som jeg trodde.. Hva syns dere? Blei bra som vanlig det der geir! Men hvorfor ser Kathrine så misfornøyd ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt hva slags lim har dere brukt til denne jobben? Jeg brukte helt vanlig superlim som nevnt tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 1, 2004 ok får vel ta meg en tur innom torshov i morgen og se hva jeg finner der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Ikke det hjørnet da VEIT du.......vet vel ikke at det er et hjørne på en ring på den måten du tenker på. Men Hadde du sett ringen hadde du skjønt det:D :D Regnet med det var fornuft i det, måtte bare fyre litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 2, 2004 Det blei fint det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 2, 2004 Takk for rosen..var ut igjen med instrumentpanelet idag da jeg hadde glemt å tørke ringene for fingermerker. Må være litt obs på sånt da det kan lage permanente merker i alu. Magne: Hehe.. vet ikke jeg, annet enn at ho ikke liker å være med på bilder..spesielt sånne som skal på nettet.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...