Fixing av lakkskader på 'RS' felger

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par brukte vinterhjulsett i fjor. RS4 felger 225/45/17 av den typen som er litt blanke/sølv. Se vedlegg.

Måtte kjøpe dem i et hastverk, mens jeg var værfast på fjellet... Fikk opplyst at det var originalfelger, men ble nok litt lurt der, gitt. Etter vinteren er det allerede blitt endel bobler i lakken.

Er det noen som har tips for å fixe disse? Skal legge ved noen bilder når jeg kommer hjem fra jobben.

Kanskje det er et verksted i Drammensområdet som er å anbefale ?

IMG_4439a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med lakkerere i drammensområdet?

Har hørt om orginale felger som bobler i lakken også.

Men vipp av senterkoppen så ser du om det står vag dele nummer der.

Står ikke det der eller på insiden av felgen så er det ikke orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sånne til sommerfelger, de er og slitt i lakken.. er vel eneste utvei å få de lakka opp for å få de strøken, men det er jo en slags effekt i de orginalt, ikke vanlig lakk.

Mine er replika, er vel også annet ET på orginale tror jeg: klø : mine er vertfall et35. Mener å ha hørt at det er mye mer på RS4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et bilde. Jeg kunne sikkert flekket litt i selv, så at det ikke ble værre, men er det noen som vet hvordan jeg skaffer meg akkurat den litt blanke lakken ?

IMG_5256b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.